Αυτό το Grand Prix του Μονακό στους τελευταίους γύρους επιφύλασσε μια μεγάλη μάχη ανάμεσα στους Vettel,Alonso,Button αλλά το ατύχημα του Petrov στο γύρο είχε ως αποτέλεσμα να βγεί η κόκκινη σημαία και σταμάτησε ο αγώνας.
Μετά από λίγο ανακοινώθηκε πως θα γινόταν επανεκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας τότε όλοι έτρεξαν και αλλάξαν ελαστικά , κάναν επιδιορθώσεις στα μονοθέσια . Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βάλλουν και οι τρεις πρώτοι νέα ελαστικά .
Τα ελαστικά του Sebastian Vettel είχαν φτάσει σε σημείο να μην πηγαίνουν άλλο με τον Ferando Alonso και το Jenson Button να έχουν ελαστικά σε καλύτερη κατάσταση και όλη ανάμεναν μια μεγάλη μάχη στους τελευταίους γύρους. Αλλά με την αλλαγή των ελαστικών υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας άλλαξαν τα δεδομένα και έτσι αυτή η μάχη ματαιώθηκε και έτσι ο Vettel πήρε την 5η του νίκη.
Η Pirelli σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι με μια αλλαγή στους κανόνες θα μπορούσε να είχε εξασφαλιστεί ένα συναρπαστικό τελείωμα στο Grand Prix του Μονακό, το οποίο θα έδινε μεγάλη ευχαρίστηση στου φίλους του αθλήματος.
Ένας από τους αγωνοδίκες στο Μονακό, ο Allan McNish οδηγός αγώνων δήλωσε στην εφημερίδα Guardian ότι στο Le Mans, δεν επιτρέπονται οι αλλαγές ελαστικών κατά τη διάρκεια που υπάρχει κόκκινη σημαία.
“Ακόμα κι αν έχει ζημιά αμάξωμα δεν μπορείς να το επισκευάσεις, πρέπει να κάνεις επανεκκίνηση του αγώνα, όπως όταν σταμάτησε, Έχοντας μια καλή στρατηγική ή μια κακή στρατηγική, πρέπει να κάνετε επανεκκίνηση σαν να μην είχε συμβεί τίποτα »,είπε.
Ο Paul Hembery, διευθυντής της Pirelli, παραδέχεται ότι θα μπορούσε να είναι μια καλή ιδέα εάν η F1 υιοθετούσε έναν παρόμοιο κανόνα.
“Είδα πολλούς ανθρώπους να φωνάζουν σε μένα από τα σκάφη γύρω από το λιμάνι, λέγοντας :” Γιατί τους επέτρεψαν να αλλάξουν; “είπε ο Hembery στην The Sun.
“H αλλαγή των ελαστικών του Vettel και των άλλων αφαίρεσε θέαμα από τον αγώνα. Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω γιατί τους επιτρέπεται να αλλάξουν ελαστικά. Είναι κρίμα “, πρόσθεσε.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify