Όταν ξεκινάς μια καινούρια συνεργασία, από το μηδέν, είναι αναμενόμενο να υπάρχουν προβλήματα. Μιλάμε φυσικά για την αναβίωση της συνεργασίας McLaren – Honda. Η βρετανική ομάδα, στην προσπάθειά της να επανέλθει στην κορυφή, πήρε μια τολμηρή απόφαση. Να εγκαταλείψει τη Mercedes ως προμηθευτή κινητήριων μονάδων και να στραφεί «ανατολικά», στην ιαπωνική Honda. Κανείς δεν περίμενε πως η Honda θα ερχόταν για να σβήσει τον ανταγωνισμό, αλλά οι ελπίδες ήταν υψηλές, παρά τις δυσκολίες. Από το πρώτο τεστ τον χειμώνα είχε φανεί πως θα είναι μια δύσκολη χρονιά. Ωστόσο έμειναν ψύχραιμοι και είπαν θα δουλέψουν για να βελτιωθούν.
Από τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία παλεύουν κάπου μεταξύ παντελούς έλλειψης αξιοπιστίας και εφιαλτικά αδύναμου κινητήρα. Και όμως, συνέχιζαν να φαίνονται ψύχραιμοι και διατείνονταν πως βελτιώνονται με ταχείς ρυθμούς (μάλλον προσπαθώντας να πείσουν τους εαυτούς τους). Μετά το Grand Prix της Ισπανίας ο Button δηλώνει πως το μονοθέσιο είναι τρομακτικό στην οδήγησή του και πως δεν περιμένει βαθμούς. Και ω του θαύματος στο Μονακό (εκεί που ακόμη και αν βγεις να σπρώξεις το μονοθέσιο, αν έχεις καλό σασί, μπορείς να κάνεις θαύματα) πήραν τους πρώτους τους βαθμούς, με τον τερματισμό του Button στην 8η θέση. Αναπτερωμένη η ομάδα (παρά την εγκατάλειψη του Alonso) μιλάει για ένα μεγάλο επίτευγμα και την αρχή των καλών εμφανίσεων. Εν τω μεταξύ η Honda ξόδεψε δυο tokens για την εξέλιξη του κινητήρα της, με σκοπό να βελτιώσει την αξιοπιστία του, ενόψει του απαιτητικού (όσον αφορά τον κινητήρα) Grand Prix του Καναδά. Και ποιο το αποτέλεσμα; Αμφότεροι οι οδηγοί εγκατέλειψαν στον αγώνα. Ακόμα και να μην εγκατέλειπαν όμως θα πάλευαν για θέσεις εκτός βαθμών και μάλιστα αρκετά χαμηλές.
Είχαν δηλώσει και εκείνοι πως επρόκειτο για μια πίστα που θα υπερτόνιζε τις αδυναμίες της MP4-30, όμως η εικόνα που παρουσίασαν την Κυριακή ήταν πραγματικά απογοητευτική. Τόσο που ο Alonso, όταν η ομάδα του ζήτησε να κάνει οικονομία καυσίμου εκείνος έξαλλος απάντησε πως θέλει να αγωνιστεί και όχι να χαζεύει τη θέα. Σας καλώ να μπείτε για λίγο στη θέση του. Μετά από πέντε χρόνια μετριότητας στη Ferrari (κυρίως μετριότητα της ομάδας, όχι δικής του), αποφασίζει να επιστρέψει στην ομάδα που είχε εγκαταλείψει στο τέλος του 2007 (όχι κάτω από τις καλύτερες συνθήκες) για να βρει όπως είχε δηλώσει ένα πρότζεκτ ικανό να απειλήσει τις Mercedes.Και καταλήγει να έχει στα χέρια του ένα αργό και αναξιόπιστο μονοθέσιο, ενώ η Scuderia έχει εμφανώς (και εις βάθος) αλλάξει σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές (όσο και αν ο ισπανός προσπαθεί να μας πείσει για το αντίθετο). Σε πιάνει τρέλα ή όχι; Είναι προφανές πως η Honda κάποια στιγμή θα επιλύσει τα προβλήματα του κινητήρα της. Αυτό που με τρομάζει πλέον είναι πόσο χρόνο θα χρειαστεί. Γιατί ειλικρινά δεν φαίνεται κανένα φως στην άκρη του τούνελ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify