Νικητής στην πίστα της Suzuka αναδείχθηκε ο Hamilton, ο οποίος χάθηκε μπροστά μετά την εκκίνηση. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης ο Rosberg και ο Vettel, στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Raikkonen, Bottas, Hulkenberg, Grosjean, Maldonado, Verstappen και Sainz.
Η F1 επισκέπτεται την άπω ανατολή και συγκεκριμένα τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Στην πίτα της Suzuka από την pole εκκίνησε ο Nico Rosberg, με τους Hamilton και Bottas. Πίσω τους οι Vettel, Massa, Raikkonen, Ricciardo, Grosjean, Perez και Kvyat. Όλοι οι αδηγοί εκκίνησαν με τη μέση γόμα, εκτός από τον Button που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα.
Στην εκκίνηση οι Rosberg και Hamilton είχαν τη δική τους μάχη για την πρωτοπορία, με τον Γερμανό να χάνει τη θέση του, αλλά και την ορμή του με αποτέλεσμα να τον περάσουν οι Vettel και Bottas, με τον οδηγό της Ferrari να έχει περάσει τον Φιλανδό στην εκκίνηση. Οι Massa και Ricciardo είχαν επαφή, με το που εκκίνησαν, με αποτέλεσμα να βρεθούν με κλαταρισμένα ελαστικά και να χρειαστεί να κάνουν ένα ολόκληρο γύρο για να επιστρέψουν στα pits. Ο Sainz είχε επαφή με τον Perez ο οποίος βρέθηκε στην αμμοπαγίδα.
Οι McLaren, εξαιτίας του αδύναμου κινητήρα της Honda, ήταν ανυπεράσπιστες απέναντι στις επιθέσεις των αντιπάλων τους. Χαρακτηριστική ήταν η ευκολία με την οποία τους πέρασαν οι Sainz και Nasr, που μας έδωσαν δυο ομολογουμένως εξαιρετικά προσπεράσματα στην πρώτη στροφή. Ο Alonso στο teamradio είπε στους μηχανικούς του πως αυτή η κατάσταση είναι ντροπιαστική. Μόλις στον 9ο γύρο ο Kvyat μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών. Με αρκετούς οδηγούς να μπαίνουν στους αμέσως επόμενους γύρους, από το group των πρωτοπόρων στον 12ο γύρο μπήκε ο Bottas, βάζοντας τη δεύτερη μέση γόμα του.. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο Vettel βάζοντας τη σκληρή γόμα της Pirelli. Στον 16ο γύρο μπήκε και ο Rosberg, βάζοντας τη σκληρή γόμα. Στον αμέσως επόμςνο μπήκε ο πρωτοπόρος του αγώνα, Lewis Hamilton, βάζοντας τη μέση γόμα.
Στον 18ο γύρο ο Rosberg, βγαίνοντας από την 130R βρέθηκε δίπλα στον Bottas και στην επόμενη στροφή τον πέρασε. Ο Verstappen επίσης στην 130R ήταν δίπλα στην Red Bull του Kvyat, όμως βρέθηκε σχεδόν εκτός πίστας. Ο Hamilton ήταν σε δικό του ρυθμό και 9,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Vettel.Εν τω μεταξύ ο Raikkonen είχε πλησιάσει τον Bottas, εντός ζώνης DRS και ο Rosberg είχε πλησιάσει τον Vettel, ρίχνοντας τη διαφορά κάτω από τα 2 δευτερόλεπτα. Η Ferrari ειδοποίησε τον Vettel να κρατήσει τη διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα και ο Vettel, έγραψε γύρους παρόμοιους με αυτούς του Rosberg. Στη μάχη για τη δέκατη θέση ο Alonso βρισκόταν υπό πίεση από τον Verstappen με τον νεαρό Ολλανδό να περνά με απαιτητικό τρόπο από την εξωτερική στην πρώτη στροφή. Ο Alonso αμέσως μετά φώναζε στο teamradio πως πρόκειται για κινητήρα GP2 αυτός της Honda.
Στον 29ο γύρο ο Sainz μπαίνοντας στα Pits χτύπησε τον κώνο και χρειάστικε νέα αεροτομή. Στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Raikkonen. Στον επόμενο μπήκε ο Rosberg και ο Bottas, με τον οδηγό της Williams να βγαίνει πίσω από τον Raikkonen. Στον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε ο Vettel, ο οποίος βρέθηκε πίσω από τον Rosberg κατά την έξοδό του από τα Pits. Στον 32ο γύρο μπήκε και ο πρωτοπόρος του αγώνα, Lewis Hamilton, βγαίνοντας και πάλι πρώτος.
Πιο πίσω, στις θέσεις 9 και 10, οι Perez και Sainz είχαν τη δική τους μάχη, με τον Μεξικανό να παραπονιέται για τα συντρίμμια από την αεροτομή του Sainz, στην αρχή της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Ο Hulkenberg έγραφε πολύ καλούς γύρους, από την έβδομη θέση, παρεμφερείς με αυτούς των πρωτοπόρων.
O Button ήταν εύκολος στόχος για όλους, χωρίς καν τη βοήθεια του DRS. Ο Vettel ήταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Rosberg, ενώ μπροστά τους είχαν πολλά μονοθέσια να ντουμπλάρουν. Για τις θέσεις 12 και 13, ο Ericsson και ο Perez είχαν τη δική τους μάχη, με τον Perez να προσπαθεί να περάσει τον Σουηδό στην πρώτη στροφή από την εξωτερική, αλλά ο οδηγός της Sauber κράτησε την εσωτερική και κατάφερε να διατηρήσει την θέση του. Ο Will Stevens είχε ένα τετ-α-κε στην 130R και παραλίγο ο teammate του να πέσει πάνω του.
Ο Verstappen πέρασε τον Sainz για την 9η θέση στην είσοδο του τελευταίου S. Ο Kvyat παραπονούταν πως χάνει την ισχύ των φρένων του, ένα πρόβλημα που φαίνεται να τον ενοχλεί εδώ και πολλούς γύρους. Ένα ενδιαφέρον τραινάκι είχε σχηματιστεί στις θέσεις 12-15, με τους Ericsson, Perez, Kvyat και Ricciardo.
Ο Perez έκανε την κίνησή του και πέρασε τον Σουηδό, με τον οδηγό της Sauber να δέχεται σκληρή επίθεση από τον Kvyat και τον μηχανικό του να του λέει να κρατήσει πίσω του τις Red Bull. Ο Raikkonen ντούμπλαρε τον Ericsson και ο Kvyat το εκμεταλλεύτηκε για να περάσει. Στον 49ο γύρο ο Nasr εγκατέλειψε τον αγώνα.
Pos | Driver | Team | Laps | Pits | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Hamilton FL | Mercedes | 53 | 2 | |||||||||
2 | Rosberg | Mercedes | 53 | 2 | |||||||||
3 | Vettel | Ferrari | 53 | 2 | |||||||||
4 | Räikkönen | Ferrari | 53 | 2 | |||||||||
5 | Bottas | Williams | 53 | 2 | |||||||||
6 | Hülkenberg | Force India | 53 | 2 | |||||||||
7 | Grosjean | Lotus | 53 | 2 | |||||||||
8 | Maldonado | Lotus | 53 | 2 | |||||||||
9 | Verstappen | Toro Rosso | 53 | 2 | |||||||||
10 | Sainz | Toro Rosso | 52 | 2 | |||||||||
11 | Alonso | McLaren | 52 | 2 | |||||||||
12 | Perez | Force India | 52 | 3 | |||||||||
13 | Kvyat | Red Bull | 52 | 3 | |||||||||
14 | Ericsson | Sauber | 52 | 2 | |||||||||
15 | Ricciardo | Red Bull | 52 | 2 | |||||||||
16 | Button | McLaren | 52 | 2 | |||||||||
17 | Massa | Williams | 51 | 3 | |||||||||
18 | Rossi | Manor Marussia | 51 | 2 | |||||||||
19 | Stevens | Manor Marussia | 50 | 3 | |||||||||
Retirement | |||||||||||||
Nasr | Sauber | 49 | 3 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify