Αλλαγές στους κανονισμούς για βελτίωση του ήχου αποφάσισε η FIA

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έφεραν στην F1 οι νέοι κανονισμοί που εφαρμόστηκαν το 2014, ήταν η μετατροπή των κινητήρων από V8 σε υβριδικούς V6, κάτι που οδήγησε σε αξιοσημείωτη αλλαγή στους ήχους που έβγαιναν από τις εξατμίσεις των νέων μονοθέσιων.

Οι νέοι ήχοι που παρήγαγαν τα μονοθέσια ήταν πολύ μακριά από τα έως τότε στριγκλίσματα των προηγούμενων εποχών, κάτι που ξένισε αρκετούς από τους θεατές, τους φιλάθλους αλλά και υπευθύνους της Formula 1 και οδήγησε στην λήψη αποφάσεων και στην θέσπιση νέων κανονισμών που αφορούν το κομμάτι των ήχων.

Έτσι, όπως ανέφερε σε ανακοίνωση του το Παγκόσμιο Συνέδριο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού: “Από το 2016, όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να διαθέτουν μια ξεχωριστή διαμόρφωση της εξάτμισης (wastegate tailpipe), από την οποία θα περνούν μόνο όλα τα αντίστοιχα (wastegate exhaust) αέρια. Αυτό το μέτρο αφορά στην βελτίωση του ήχου των αυτοκίνητων και δεν έχει καμία σημαντική επιρροή στην δύναμη του κινητήρα ή στις εκπομπές αερίων”.

Πέρα από την επισημοποίηση του προσωρινού προγράμματος του πρωταθλήματος του 2016, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω, διευθετήθηκε για ακόμη μια φορά το θέμα των ποινών για αλλαγές κινητήρων και κιβωτίων. Από εδώ και πέρα οι ποινές θα εξαρτώνται από την περίοδο χρήσης των επιμέρους μερών του αυτοκινήτου, ενώ στις αλλαγές που θα γίνονται μετά το πέρας των κατατακτηρίων δοκιμών, θα δίνεται προτεραιότητα στις ομάδες που ειδοποίησαν νωρίτερα τον τεχνικό έφορο της FIA για τις αλλαγές που πρόκειται να πραγματοποιηθούν.

Αποφασίστηκε, επίσης, πως οι οδηγοί που θα προκαλούν την ματαίωση της εκκίνησης, θα αναγκάζονται να ξεκινούν τον αγώνα από το pitlane, άσχετα από το αν είναι σε θέση να καταφέρουν να εκκινήσουν το μονοθέσιο τους, αλλά και πως οι onboard κάμερες στις βάσεις της εμπρός πτέρυγας θα απαγορευτούν από το 2017.

Τέλος, οι ομάδες θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό που χρησιμοποιείται και στα tests που θα γίνονται πριν και κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ δόθηκαν πιο αυστηρές οδηγίες που αφορούν την παραβίαση των ορίων της πίστας, καθώς και περιορισμοί στην χρήση της αεροδυναμικής πτέρυγας και του CFD.

Το προσωρινό πρόγραμμα του 2016

 Ημερομηνία  Χώρα  Πόλη
 20 Μαρτίου  Αυστραλία Μελβούρνη
 3 Απριλίου  Μπαχρέιν  Sakhir
 17 Απριλίου  Κίνα  Sanghai
 1 Μαΐου  Ρωσία  Sochi
 15 Μαΐου  Ισπανία  Montmelo
 29 Μαΐου  Μονακό  Monte Carlo
 12 Ιουνίου  Καναδάς  Montreal
 19 Ιουνίου Αζερμπαιτζάν  Baku
 3 Ιουλίου  Αυστρία  Spielberg
 10 Ιουλίου  Βρετανία Silverstone
 24 Ιουλίου  Ουγγαρία  Βουδαπέστη
31 Ιουλίου Γερμανία Hockenheim
28 Αυγούστου  Βέλγιο  Spa-Francorchamps
 4 Σεπτεμβρίου  Ιταλία  Monza
 18 Σεπτεμβρίου  Σιγκαπούρη  Σιγκαπούρη
 2 Οκτωβρίου Μαλαισία  Sepang
9 Οκτωβρίου Ιαπωνία Suzuka
 23 Οκτωβρίου H.Π.Α. Austin
 6 Νοεμβρίου  Μεξικό Πόλη του Μεξικού
 13 Νοεμβρίου  Βραζιλία  Interlagos
 27 Νοεμβρίου  Η.Α.Ε.  Άμπου Ντάμπι

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ecclestone - Δικαίωμα των μικρών ομάδων να παλέψουν για τα δικαιώματα τους

Next Article

Video| Δείτε τα highlights του περυσινού GP Ρωσίας

Related Posts