To σφοδρό ατύχημα του Carlos Sainz Jr στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και ειδικότερα ο τρόπος με τον οποίο ο Ισπανός έμεινε εγκλωβισμένος στις μπαριέρες της στροφής 13 για πάνω από 20 λεπτά, προβλημάτισαν τόσο τον ομόσταβλο του, Max Verstappen, όσο και τον πάντοτε προσεκτικό σε θέματα ασφαλείας, Sebastian Vettel, οι οποίοι ζήτησαν να επανεξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο τοποθετούνται οι μπαριέρες και η αποτελεσματικότητα που αυτές έχουν.
Αρχικά, ο Verstappen, o οποίος είχε ένα αντίστοιχο ατύχημα στον αγώνα του Monaco, χωρίς όμως να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα όπως αυτό του Sainz, εξέφρασε τις αντιρρήσεις του για το γεγονός ότι τα μονοθέσια εγκλωβίζονται κάτω από τις μπαριέρες:
“Δεν ήταν ιδανικό αυτό που έγινε. Πρέπει να βρούμε κάποια λύση σε αυτό. Δεν πρέπει να συμβαίνει αυτό που οι μπαριέρες ανεβαίνουν προς τα πάνω. Δεν πρέπει να γίνεται αυτό, γιατί κινδυνεύει το κεφάλι του οδηγού. Είμαι σίγουρος ότι στην επόμενη συνάντηση των οδηγών αυτό θα συζητηθεί. Και θα πρέπει να γίνουν αλλαγές τουλάχιστον από την επόμενη χρονιά.”
Προσπαθώντας να δώσει την δική του εξήγηση για το ατύχημα του Sainz, o Verstappen αναφέρθηκε στην δυσκολία του συγκεκριμένου κομματιού της πίστας:
“Tα αυτοκίνητα είναι πιο χαμηλά απ’ ότι πέρσι, αλλά ακόμη δεν ξέρουμε ακριβώς τι έγινε, οπότε πρέπει να το αναλύσουμε. Εγώ τουλάχιστον δεν ένιωσα κάτι παράξενο στο αυτοκίνητο, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για αυτό.”
“Μπορώ να καταλάβω ότι με ανοιχτό το DRS, προσπαθείς να φρενάρεις λίγο πιο αργά και πρέπει να το κλείσεις χειροκίνητα, κάτι πολύ δύσκολο όταν φρενάρεις, ειδικά όταν έχει μπλοκάρει και τα ελαστικά σου. Είναι εύκολο να χτυπήσεις τον τοίχο και όταν τα ελαστικά έχουν ξεκολλήσει από το μονοθέσιο, είναι πολύ δύσκολο να φρενάρεις”
Στο ίδιο μοτίβο με τον Verstappen, μίλησε και ο Sebastian Vettel, ο οποίος έχει αναφερθεί πολλές φορές σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια στην F1 και φυσικά έκανε το ίδιο και σήμερα:
“Είναι εξαιρετικό που είναι καλά. Θα είναι ακόμη καλύτερο εάν καταφέρει και είναι μαζί μας αύριο. Ήταν σοκαριστικό το πόσο βαθιά μπήκε και καλύφθηκε από τις μπαριέρες. Αν συγκρίνουμε το ατύχημα το Max στο Μονακό και αυτό του Carlos σήμερα, οι μπαριέρες λειτούργησαν πολύ διαφορετικά και αυτό είναι κάτι που πρέπει να καταλάβουμε. Είναι σημαντικό οι μπαριέρες να μην σκαρφαλώνουν πάνω από το μονοθέσιο.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify