Η Red Bull αισθάνθηκε απροθυμία από την Renault

H Renault κατέρριψε τις όποιες προσπάθειες της Red Bull για αναβάθμιση του κινητήρα καθώς ήδη προετοίμαζαν την επιστροφή τους στην F1 με εργοστασιακή ομάδα, σύμφωνα με τον Christian Horner.

Η Renault ήθελε πέρα από το να προμηθεύει κινητήρες, να δημιουργήσει ξανά την δική της εργοστασιακή ομάδα ξεκινώντας τις εργασίες για τον σκοπό αυτό μέσα στο 2015.  Έτσι ο Horner πιστεύει πως αυτό ήταν κάτι που επηρέασε την σχέση της Red Bull με τους Γάλλους.

Horner. « Ποτέ δεν αισθάνθηκα  ότι η Renault ενστερνίζεται την τεχνική ικανότητα και την ικανότητα της προσομοίωσης που προσπαθούσαμε να προσφέρουμε και έκανε σαφές ότι δεν της αρκούσε να είναι μόνο προμηθευτής κινητήρων.» 

« Από το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος και μετά, προσπαθούσαν να ξαναμπούν στην F1 με δικιά τους ομάδα.»

Δυσαρεστημένη από την απόδοση και την πρόοδο της μονάδας ισχύος της Renault, η Red Bull έφερε τον Mario Illien ώστε να βοηθήσει στην εξέλιξη του κινητήρα.

Το Ilmor θα συνεχίσει να εργάζεται με την Renault, καθώς οι Γάλλοι εξαγόρασαν την Lotus αλλά ο Horner δήλωσε πως αρχικά ήταν κατά(η Renault) στο να εμπλακεί και ο Illien.

Horner. « Η Renault έκανε κάποιες διοικητικές αλλαγές προς το τέλος της σεζόν, αλλά υπήρχαν και κάποιες δύσκολες στιγμές.»

« Τους προτείναμε τον Mario Illien και αρχικά έφεραν αντίσταση σε αυτό.»

« Δημιουργήσαμε μία ομάδα που θα βοηθούσε στην εξέλιξη του κινητήρα. Δεν υπήρχε και η ομαλότερη των σχέσεων μεταξύ Milton Keynes και Viry και από τότε προφανώς μεγάλωσε απογοήτευσή μας.»

« Πάντα υπήρχε μία απροθυμία από μέρους τους να “αγκαλιάσουν” τις ιδέες μας ως συνεργάτες και πάντα υπήρχαν διαφορετικές απόψεις σχετικά με τις αδυναμίες του κινητήρα.»

« Ο Mario ανέπτυξε ένα πρότζεκτ για την Renault και η Renault παράλληλα δούλευε στα δικά της προγράμματα. Τα αποτελέσματα των οποίων ήταν ο D-Spec.»

« Επενδύσαμε πάρα πολλά για να δημιουργήσουμε μία ομάδα από ειδικούς, γι’ αυτό είναι απογοητευτικό που αυτή η προσπάθεια δεν απέδωσε καρπούς.»

Τελικά η Red Bull το 2016 θα “τρέχει” με τους ανώνυμους κινητήρες της Renault, λανσαρισμένους από την Tag-Heuer.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αισιόδοξος για το μέλλον της Red Bull και της F1 ο Christian Horner

Next Article

Δεν είναι σίγουρη η θέση του Rio Haryanto στην Manor ακόμα

Related Posts