Συμφωνία ανάμεσα στους κατασκευαστές για περαιτέρω μείωση του κόστους, σχετικά με τους κινητήρες και τη παραμονή των τωρινών μονάδων μέχρι το 2020, είναι το αποτέλεσμα του συνεδρίου του Strategy Group της F1 στη Γενεύη
Σύμφωνα με πηγές του Βρετανικού Motorsport.com, οι επικεφαλής των ομάδων της Formula 1 συναντήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στη Γενεύη, προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της μείωσης του κόστους των κινητήρων, ειδικότερα για τις μικρότερες ομάδες του grid.
Με κύριο στόχο να αποτρέψουν την είσοδο ενός ανεξάρτητου κινητήρα το 2017, όπως ήταν το αρχικό σχέδιο της FIA, οι ομάδες συμφώνησαν στη μείωση της προμήθειας για την αγορά κινητήρων από μικρότερες ομάδες με μέγιστο ποσό τα 12 εκατομμύρια ευρώ.
Παράλληλα, ορίστηκαν και μια σειρά από κανονισμούς, προκειμένου να αποτραπούν φαινόμενα όπως αυτά της Red Bull, η οποία θέλοντας να διακόψει τη συμφωνία της με τη Renault, βρέθηκε χωρίς κινητήρα, καθώς καμία από τις Ferrari, Mercedes και Honda μπορούσαν να συνάψουν συμφωνία με την ομάδα του Milton Keynes.
Οι εν λόγω κανονισμοί θα εφαρμοστούν από το 2018, όταν και θα έχουν τελειοποιηθεί από τις ομάδες και την FIA και εγκριθούν από το παγκόσμιο συμβούλιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό επίσης σημαίνει πως οι τρέχοντες V6 κινητήρες με turbo θα συνεχίσουν να υφίστανται τουλάχιστον μέχρι το 2020, κάτι που αποκλείει την ύπαρξη εναλλακτικών προτάσεων για ανεξάρτητο κινητήρα, όπως για παράδειγμα εκείνους που χρησιμοποιούνται στο IndyCar.
Τέλος, στη μείωση του κόστους θα συμβάλλει και η νέα μείωση στα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων, με τον κάθε οδηγό να έχει (από το 2018) μόλις τρία κιβώτια για να βγάλει όλη τη χρονιά.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify