Ο τεχνικός διευθυντής της Renault Nick Chester δήλωσε ότι η RS16 είναι η εξέλιξη του μονοθεσίου που χρησιμοποιούσε η Lotus το 2015.
Ο Joylon Palmer έκανε τους πρώτους γύρους στο τιμόνι της RS16 στην Βαρκελώνη σήμερα και η Γαλλίδα κατασκευάστρια έκανε επίσημα την επιστροφή της.
Το μονοθέσιο έχει υποστεί πολύ δουλειά από την ομάδα του Enstone αφού επέστρεψαν στους κινητήρες της Renault από αυτούς της Mercedes που χρησιμοποιούσαν πέρσι, αλλά στην ουσία είναι η εξέλιξη του περυσινού μονοθεσίου, και ακολουθεί το ίδιο αεροδυναμικό πρότυπο.
«Η RS16 βασίστηκε στα προηγούμενα μονοθέσια του Enstone, αλλά φυσικά και κάναμε μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο για να βάλουμε τον κινητήρα της Renault,» δήλωσε ο Chester.
«Οι κύριες αλλαγές είναι στο πίσω μέρος του σασί, ειδικά για το πως μεγαλώσαμε το σύστημα ψύξης.»
«Το υπόλοιπο μονοθέσιο είναι ουσιαστικά μία εξέλιξη. Είχαμε μία λογική βάση πέρσι και πήραμε τις βασικές ιδέες από πέρσι χωρίς να αλλάξουμε υποχρεωτικά τους βασικού πυλώνες.»
«Στον αεροδυναμικό τομέα, για παράδειγμα, κρατήσαμε τα χαρακτηριστικά που έδιναν στους οδηγούς σταθερότητα και και προσθέσαμε συνολικά κάθετη δύναμη ώστε να αυξηθεί η πρόσφυση.»
«Στο να κρατήσουμε τις ιδέες του 2015 μας βοήθησε το ότι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς.»
«Έπρεπε να αυξήσουμε το πάχος του cockpit για την ασφάλεια των οδηγών ώστε να μπορούν να δεχθούν μεγαλύτερες πιέσεις και τώρα υπάρχουν υποχρεωτικές έξοδοι για την wastegate pipe και για την tailgate pipe, αλλά εκτός από αυτά, δεν είχαμε άλλες αλλαγές ώστε να αλλάξουμε την σχεδίαση.»
Ωστόσο, η Renault ισχυρίζεται ότι έχει βρει ιπποδύναμη χωρίς να θυσιάζει την αξιοπιστία.
«Το 2016 είναι μία ευκαιρία για όλους στην Renault,» δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής του κινητήρα Remi Taffin. «Είναι μία αλλαγή να χρησιμοποιήσουμε τα μαθήματα που πήραμε από το 2015 με θετικό τρόπο και να φτιάξουμε γερά θεμέλια.»
«Έχουμε κάνει ήδη αρκετά βήματα μπροστά σε λίγο χρόνο που δουλεύουμε όλοι μαζί. Η ενσωμάτωση της μονάδας ισχύος στο σασί ήταν μία δύσκολη δουλειά αλλά ήταν μία καλή δοκιμασία και για τα δύο μέρη και μπορέσαμε να προσαρμόσουμε και το σασί και την μονάδα ισχύος τόσο καλά που η πρώτη δοκιμή του κινητήρα έγινε χωρίς προβλήματα.»
«Όπως και το σασί, έτσι και η μονάδα ισχύος είναι η συνέχιση της δουλειάς που ξεκινήσαμε πέρσι με αρκετές ιδέες να συνεχίζουν.»
«Κάναμε μερικές αλλαγές στην συμπίεση, στο τούρμπο και στα ηλεκτρονικά για να δώσουμε περισσότερη δύναμη, χωρίς να στερούμε αξιοπιστία.»
«Μέχρι τώρα οι δοκιμές στο δυναμόμετρο δείχνουν θετικά και περιμένουμε να πάρουμε πληροφορίες από τους οδηγούς μας αφού πάμε στην πίστα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify