Η εξέλιξη των κανονισμών της F1 για το 2017 είναι πάλι πάνω στο τραπέζι, αφού η FIA ανακοίνωσε λεπτομέρειες της τελευταίας πρότασης για πιο φαρδιά και γρηγορότερα μονοθέσια που οι ομάδες εγκρίνουν.
Αν και οι Mercedes, Red Bull και Toro Rosso ψήφισαν κατά της πρότασης της McLaren για μονοθέσια με 25% περισσότερη κάθετη δύναμη, οι αλλαγές δεν είχαν αρκετή υποστήριξη και δεν πέρασαν από την επιτροπή της F1.
Αν δεν υπάρξει μαζική υποστήριξη για μία εναλλακτική πρόταση μέχρι την προθεσμία που λήγει στις 30 Απριλίου, τότε αυτοί οι κανονισμοί θα επιβληθούν στην F1 το 2017.
Οι βασικές αλλαγές είναι:
2016 2017
Μπροστά ελαστικά 245mm 305mm
Πίσω ελαστικά 325mm 405mm
Διαδρομή ανάρτησης 1800mm 1800mm
Μπροστά πτέρυγα 1650mm 1800mm
Πλάτος πίσω πτέρυγας 750mm 950mm
Ύψος πίσω πτέρυγας 950mm 800mm
Μήκος αμαξώματος 1400mm 160mm
Βάρος 702kg 722kg +τα ελαστικά
Υπολογίζεται ότι οι αλλαγές θα κάνουν τα μονοθέσια περίπου 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα ανά γύρο από αυτά του 2016, και θα παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη που θα συνδυάζεται με τα νέα ελαστικά.
Οι FIA μαζί με τους κατασκευαστές δουλεύουν πάνω σε πλάνα για το πως θα μειώσουν το κόστος και να εγγυηθούν την προμήθεια κινητήρων.
Δίνεται να καταλάβουμε ότι οι εναπομείναντες διαφορές των απόψεων από τους κατασκευαστές να εγγυηθούν ότι θα προμηθεύουν έναν συγκεκριμένο αριθμό ομάδων, καθώς και να εξασφαλίσουν τις αποδόσεις των διάφορων μονάδων ισχύος.
Δουλειά θα γίνει επίσης και στο θέμα του ήχου.
Η FIA επιβεβαίωσε ότι τα κλειστά cockpits γνωστό ως ‘Halo’ ήταν σε δρόμο για να παρουσιαστεί το 2017.
«Η επιτροπή της F1 επιβεβαιώνει την πρόθεση της να παρουσιάσει κάποιο είδος προστασίας του cockpit από το 2017.»
«Όλοι δουλεύουν μαζί για να το κάνουν πραγματικότητα, με το ‘Halo’ concept να είναι αυτό που προτιμούν. Άλλες ιδέες όπως το transparent cockpit protection, θα συνεχίσουν να αξιολογούνται.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify