Ψάχνει απόδοση και αξιοπιστία η Ferrari

Μπορεί στην Ferrari να είχαν την πρώτη θέση στις 3 από τις 4 ημέρες του πρώτου τετραήμερου των χειμερινών δοκιμών, όμως έχουν υπόψιν τους πως πρέπει να βελτιώσουν τόσο την απόδοση, όσο και την αξιοπιστία της SF16-H.

Μπορεί οι συνεχόμενες πρωτιές από Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen να έδειξαν ότι η Ferrari έχει δυναμική για την φετινή σεζόν, όμως με μια δεύτερη ματιά φαίνεται πως θα χρειαστούν περισσότερα για να καταφέρει η Scuderia να προσπεράσει την Mercedes.

Καταρχάς από πλευράς απόδοσης, η Ferrari μπορεί να έθεσε τον ταχύτερο γύρο των δοκιμών με τον Sebastian Vettel να σημειώνει 1:22.810 με τα ultrasofts, όμως σε απόλυτη απόδοση μετά τους υπολογισμούς και συνυπολογίζοντας τη διαφορά μεταξύ των γομών, η SF16-Η βρέθηκε πίσω όχι μόνο από την Mercedes, αλλά και από την Force India στον καλύτερο συνολικό ρυθμό.

Κι αν ο Nico Hulkenberg μπορεί να δοκίμασε με πιο ελαφρύ φορτίο καυσίμου, η Mercedes δεν δείχνει να κάνει κάτι τέτοιο. Η όποια απόδοση μπορεί να υπάρχει στην Ferrari μένει να φανεί στο δεύτερο τετραήμερο δοκιμών, όπου οι χρόνοι αναμένεται να πέσουν αισθητά και οι προβλέψεις να κάνουν λόγο για χρόνους κάτω από το 1:20.

Ακόμη, παρότι πολλοί θα μπορούν να βρουν δικαιολογίες για την απόδοση της Ferrari, καθώς μιλάμε για χειμερινές δοκιμές, όπου οι χρόνοι είναι ελάχιστα αντιπροσωπευτικοί της δυναμικής των μονοθέσιων, εκεί όπου η Ferrari θα θέλει οπωσδήποτε να βελτιωθεί, είναι ο τομέας της αξιοπιστίας.

Το νέο μονοθέσιο κατάφερε 272 γύρους στις 4 ημέρες δοκιμών, κατά πολύ λιγότερους από τους 490 των Γερμανών αντιπάλων τους, όπως όμως και των Toro Rosso και Sauber, οι οποίες κατάφεραν να κάνουν 443 και 432 αντίστοιχα με την περσινή μονάδα ισχύος της Ιταλικής εταιρείας.

Πηγές αναφέρουν ότι στο Maranello δεν αισθάνονται απολύτως ικανοποιημένοι με τον νέο σχεδιασμό της κινητήριας μονάδας και πιο συγκεκριμένα μάλιστα με το MGU-K, το οποίο τους αποτρέπει να ολοκληρώσουν μεγαλύτερες αποστάσεις στα εκάστοτε stint που κάνουν στην Βαρκελώνη.

Είναι σαφές πως στην Ferrari επιζητούν την βελτίωση και των δύο τομέων και με βάση τους χρόνους, αλλά και τους γύρους που θα κάνουν μέχρι την Παρασκευή, θα φανεί σε τι κατάσταση βρίσκεται το νέο μονοθέσιο της Scuderia.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Παρουσιάστηκε η τελική έκδοση της Toro Rosso STR-11

Next Article

Alonso - Μπορώ να γίνω τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής

Related Posts