Χειμειρινές δοκιμές – 6η Ημέρα – Η ώρα του Bottas

Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain Monday 22 February 2016. Valtteri Bottas, Williams Martini Racing, in the garage. World Copyright: Glenn Dunbar/Williams F1 ref: Digital Image _W2Q0822

Έκτη ημέρα δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης και ταχύτερος ήταν ο Valtteri Bottas, που με 1:23.261 ανέβασε την Williams στην κορυφή των χρόνων για πρώτη φορά στις φετινές χειμερινές δοκιμές

Πρωινό σκέλος:

Το πρωί είχαμε μεγάλη κινητικότητα από όλες τις ομάδες, εκτός από τις Red Bull, Sauber και Haas που δεν έκαναν την εμφάνισή τους νωρίς. Μάλιστα, η Haas είχε πρόβλημα με το turbo και συμπλήρωσε μόλις έναν αναγνωριστικό γύρο.

Η Ferrari ήταν αυτή που με τον Vettel είχε την πρωτιά στους χρόνους για περίπου δύο ώρες με τη μεσαία γόμα. Παρόλα αυτά, αρχικά ο Magnussen με την πολύ μαλακή και στη συνέχεια ο Hamilton με τη μαλακή γόμα πέρασαν στην πρωτιά. Έτσι, ο Γερμανός έμεινε τρίτος.

Η Williams συνέχισε να γράφει αρκετούς γύρους με τον Bottas να χρησιμοποιεί αποκλειστικά τη μεσαία γόμα.

Ενθαρρυντική η παρουσία της McLaren, καθώς ο Button πέρασε απροβλημάτιστα όλο το πρωινό μέρος, γράφοντας 45 γύρους.

Επίσης, η Red Bull έβγαλε τελικά τον Ricciardo στην πίστα, με τον Αυστραλό να κάνει 20 γύρους στους οποίους γυρνούσε στα pits για εξάσκηση στα pit stops. Φυσικά, μετά έγραψε χρόνο και πέρασε 6ος.

Sainz και Perez συνέχιζαν τα προγράμματα των ομάδων τους, γράφοντας περίπου 60 γύρους.

Η Sauber τελικά βγήκε στην πίστα πολύ αργά, με τον Ericsson να μένει 10ος.

Τέλος, η Manor με τον Wehrlein έκανε 40 γύρους, μόνο με τη μεσαία γόμα.

Απογευματινό σκέλος:

Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain Wednesday 24 February 2016. Jenson Button, McLaren MP4-31 Honda. World Copyright: Steven Tee/LAT Photographic ref: Digital Image _X0W9841

Μετά τη διακοπή, ο Valtteri Bottas ήταν αυτός που καθόρισε τον ρυθμό και ο μόνος που σημείωσε κάποιους πιο γρήγορους γύρους, με την μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα που τον ανέβασαν στην 1η θέση με 1:23.261.

Πέρα από την επίδοση του Bottas, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έδειχναν να βελτιώνουν τους χρόνους τους, καθώς προτίμησαν να αρκεστούν σε μεγάλα stint και σε συνθήκες αγώνα με πολλά καύσιμα και αισθητά πιο αργό ρυθμό.

Η μόνη ομάδα που δεν κατάφερε να βγει στην πίστα ήταν η Haas, καθώς τα πρωινά προβλήματα με τη μονάδα ισχύος της Ferrari αποδείχθηκαν απροσπέλαστα και η ομάδα δεν μπόρεσε να ξαναβγάλει τον Esteban Gutierrez στην πίστα, σπαταλώντας έτσι μια ολόκληρη ημέρα δοκιμών.

Αντιθέτως, την εντυπωσιακή συνέπεια της έδειξε η Mercedes, καθώς ο Nico Rosberg, που μοιράστηκε και πάλι την ημέρα με τον Lewis Hamilton, ολοκλήρωσε με χαρακτηριστική άνεση, μία ακόμη προσομοίωση αγώνα, κινούμενος σε πολύ καλό ρυθμό με τη μαλακή και τη μέση γόμα.

Πέρα από την Mercedes, πολύ καλά δείγματα έδειξε και η Toro Rosso με τον Carlos Sainz να συμπληρώνει 166 γύρους, δύο περισσότερους απ’ όσους πέτυχε το δίδυμο της Mercedes,  ενώ και η Ferrari έδειξε να ανταπεξέρχεται κάπως τα προβλήματα αξιοπιστίας που είχε τις προηγούμενες ημέρες με τον Sebastian Vettel να ολοκληρώνει 151 γύρους. Το ψυχολογικό όριο των 100 γύρων ξεπέρασαν οι περισσότερες ομάδες, με τις Sauber και Manor να είναι οι μόνες που δεν τα κατάφεραν

Την τελευταία ώρα της διαδικασίας είχαμε και την μόνη κόκκινη σημαία της περιόδου με τον Marcus Ericsson να χάνει έναν τροχό από την Sauber και να καταλήγει στην αμμοπαγίδα της στροφής 4, διακόπτοντας για λίγα λεπτά την δράση στην πίστα.

Η δράση συνεχίζεται μέχρι και την Παρασκευή για την ολοκλήρωση των χειμερινών δοκιμών και την είσοδο στην τελική ευθεία για την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος!

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 Valtteri Bottas Williams 1:23.261 108
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:23.622 73
3 Kevin Magnussen Renault 1:23.933 126
4 Sebastian Vettel Ferrari 1:24.611 151
5 Jenson Button McLaren 1:25.183 121
6 Daniel Ricciardo Red Bull 1:25.235 135
7 Carlos Sainz Toro Rosso 1:25.300 166
8 Sergio Perez Force India 1:25.593 128
9 Nico Rosberg Mercedes 1:26.298 91
10 Pascal Wehrlein Manor 1:27.064 79
11 Marcus Ericsson Sauber 1:27.487 55
12 Esteban Gutierrez Haas 1

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Button - H F1 πρέπει να γίνει πιο απρόσιτη για τους οδηγούς

Next Article

Υβριδικό σύστημα κατατακτήριων από την Αυστραλία

Related Posts