H απόφαση της Red Bull να ψάξει προμηθευτή κινητήρα από το να δημιουργήσει τον δικό της, την άφησε εκτεθειμένη σύμφωνα με τον σημερινό προμηθευτή της, την Renault.
Οι “ταύροι” δεν εμφανίστηκαν ανταγωνιστικοί σε αυτή την νέα εποχή των V6 υβριδικών κινητήρων, προσπαθώντας έτσι να βρουν νέο προμηθευτή χτυπώντας τις πόρτες των Mercedes, Ferrari αλλά και Honda, προτού τελικά προβούν σε μία νέα συνεργασία με την Renault.
O Helmut Marko ομολόγησε πως η εταιρία ενεργειακών ποτών, προσπάθησε να δημιουργήσει την δικιά της μονάδα ισχύος, αλλά τελικά το εγχείρημα δεν προχώρησε καθώς ήταν αρκετά περίπλοκο και χρονοβόρο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Cyril Abiteboul, δήλωσε για αυτή την κατάσταση. «Αυτή η όλη κατάσταση με το θέμα του κινητήρα επηρέασε αρκετά την Red Bull και την εξέθεσε.»
«Νομίζω πως στην Red Bull κατάλαβαν πόσο μπορεί να επηρεαστεί η απόδοσή τους από έναν προμηθευτή κινητήρα. Δεν είναι κάτι στο οποίο φταίνε, επέλεξαν να είναι μία ανεξάρτητη ομάδα χωρίς τον δικό τους κινητήρα. Αυτό έχει ευθύνες.»
«Θα έπρεπε να ξοδέψουν πάρα πολλά λεφτά για τον δικό τους κινητήρα, έτσι προτίμησαν να επενδύσουν αυτά τα λεφτά στην βελτίωση του σασί και στην ανάπτυξη των οδηγών.»
«Αυτό που θέλει η Red Bull, είναι αυτό που θέλουν όλοι, δηλαδή έναν ανταγωνιστικό κινητήρα.»
«Έτσι αν έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους θα φέρουν έναν ανταγωνιστικό κινητήρα είτε από έναν κατασκευαστή είστε από μία άλλη ανεξάρτητη πηγή. Είμαι σίγουρος πως τότε θα είναι χαρούμενοι. Αλλά αν ένας κατασκευαστής, ακόμα και αν είναι Γάλλος, και είχαμε μία επιτυχημένη συνεργασία για χρόνια, είναι ικανός να δημιουργήσει έναν ανταγωνιστικό κινητήρα στο μέλλον, αυτό θα ήταν αποδεκτό για όλους.»
«Αυτό που θέλουν είναι να είναι ανταγωνιστικοί. Αυτός είναι ο στόχος τους, όχι για αύριο ή μεθαύριο, αλλά για τώρα.»
«Έτσι ότι τους δίνει αυτή την δυνατότητα, θα ήταν ευπρόσδεκτο, ακόμα και αν είναι ένας κινητήρας από την FIA.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify