H Honda ετοιμάζεται να ξοδέψει 14 από τα διαθέσιμα τόκενς της, έτσι ώστε να σημειώσει ένα μεγάλο βήμα εξέλιξης στην απόδοσή της.
Οι Ιάπωνες αυτή την φορά έχουν ως στόχο να κάνουν ένα μεγάλο βήμα εμπρός παίρνοντας το ρίσκο και όχι ένα μικρότερο όπως συνηθίζεται συνήθως.
Mercedes, Ferrari και Renault ήδη χρησιμοποίησαν τα πρώτα τόκενς για την εξέλιξη των κινητήρων τους πριν το Ρωσικό Grand Prix σε αντίθεση με την Honda που μέχρι στιγμής δεν έχει ξοδέψει κανένα.
«Φυσικά και θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε, απλά πρέπει να αποφασίσουμε πότε πρέπει να εισάγουμε τις νέες τεχνολογίες ή να χρησιμοποιήσουμε τα πρώτα τόκενς» δήλωσε ο Yusuke Hasegawa.
«Έχουμε διαθέσιμα τόκενς αλλά είναι περιορισμένα, δεν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε για μικρά βήματα εξέλιξης, από τακτικής άποψης. Θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικά και όχι σταδιακά.»
«Πρέπει να δούμε τα ακριβή αποτελέσματα της εξέλιξής μας. Ελπίζω ότι θα είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Ακούω πως τα νέα εξαρτήματα του μονοθεσίου είναι αρκετά ενθαρρυντικά, αλλά προτού τα δούμε στην πράξη δεν ξέρω πόσο μεγάλο θα είναι το όφελος. Αυτή την στιγμή έχουμε επικεντρωθεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο ERS.»
Το σύστημα των τόκενς αλλάζει από το 2017 καθώς δεν θα υφίσταται πλέον, κάτι που δεν ανησυχεί τον Hasegawa.
«Είμαι ικανοποιημένος που η F1 απομακρύνει τα τόκενς το 2017, αλλά σίγουρα θα είναι μία μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς. Θα έχουμε μεγαλύτερη ελευθερία εξέλιξης και αυτό είναι καλό. Η μείωση του κόστους είναι πολύ δύσκολη για κάθε κατασκευαστή κινητήρων, έτσι είμαστε χαρούμενοι.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify