Έχουμε φθάσει αισίως πριν τον έβδομο αγώνα της χρονιάς και πλέον ένα-ένα τα ερωτήματα που είχαμε πριν την έναρξή της αρχίζουν και βρίσκουν τις απαντήσεις τους. Ερωτήσεις όπως, αν θα κυριαρχήσει και πάλι η Mercedes, αν θα φανεί ανταγωνιστική η Ferrari, αν θα ανακάμψει η McLaren.
Όσα έχουμε δει από κάθε ομάδα στους πρώτους έξι αγώνες της σεζόν είναι αρκετά για να καταλάβουμε τι δουλειά έχουν κάνει σε σχέση με πέρυσι και κατά πόσο έχουν βελτιωθεί προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.
Πάμε να δούμε λοιπόν ποιες ομάδες μας έχουν εντυπωσιάσει θετικά μέχρι στιγμής.
Το γεγονός ότι και φέτος η Mercedes είναι το απόλυτο φαβορί για το πρωτάθλημα σαφώς και δεν αποτελεί έκπληξη. Οι Γερμανοί έχοντας κερδίσει τους πέντε από τους έξι αγώνας, κάνουν αισθητό σε όλους πως για άλλη μία χρονιά δεν έχουν αντίπαλο στο grid. Το μόνο ζητούμενο πλέον είναι το αν στεφθεί πρωταθλητής και κάνει το «καρέ» ο Lewis Hamilton, ή αν πάρει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα ο Nico Rosberg. Ίδωμεν.
Οι Αυστριακοί είναι η επιτομή του όρου «ξέρω να δουλεύω». Μετά από ένα δύσκολο και ταραχώδες 2015, που απείλησαν μέχρι και με αποχώρηση από το σπορ αν δεν βρούνε έναν προμηθευτή που θα τους παρείχε έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, τελικά έβαλαν νερό στο κρασί τους παραμένοντας και φέτος στην Renault. Το αποτέλεσμα τελικά τους δικαίωσε καθώς η ομάδα όχι μόνο εμφανίζεται καλύτερη από αγώνα σε αγώνα, αλλά πέτυχε και νίκη στην Βαρκελώνη με τον Max Verstappen, εκμεταλλευόμενος βέβαια και την διπλή εγκατάλειψη των Mercedes. Έχοντας «κλειδώσει» την τρίτη θέση στους κατασκευαστές, οι «Ταύροι» στοχεύουν όλο και ψηλότερα.
To 2015 για την Force India ήταν μία εξαιρετική χρονιά καθώς κατάφερε να κατακτήσει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, τερματίζοντας πάνω από ομάδες όπως η McLaren ή ακόμα και η Lotus. Φέτος θα προσπαθήσει να επαναλάβει αυτό το δύσκολο κατόρθωμα και αν κρίνουμε από το βάθρο που πήρε στον τελευταίο αγώνα ο Sergio Perez, τότε σίγουρα έχει μεγάλες πιθανότητες να το πετύχει και φέτος.
Η μικρή αδερφή της Red Bull δίνει και αυτή την δική της μάχη. Μάχη για κάτι καλύτερο από πέρσι και μία ακόμη κερδισμένη θέση στους κατασκευαστές. Μάχη του Carlos Sainz για να δείξει και αυτός ότι δεν υστερεί σε τίποτα του Max Verstappen που προβιβάστηκε στην Red Bull και του Daniil Kvyat για να αποδείξει ότι δεν είναι ο… γκαφατζής που πολλοί τον χαρακτηρίζουν μετά τον υποβιβασμό του στην Toro Rosso.
McLaren-Honda
Το γεγονός ότι μία τόσο ιστορική ομάδα σαν την McLaren παλεύει για να μπει στους βαθμούς δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία από μόνο του. Αλλά η ομάδα του Woking σημειώνει συνεχώς βήματα προόδου σε αυτή την αναβίωση της συνεργασίας με την Honda. Πέρσι τέτοια εποχή η McLaren μαχόταν για να μην εγκαταλείψει στους αγώνες, φέτος για τους βαθμούς. Σίγουρα δεν θα αργήσουν τα βάθρα και οι επιτυχίες.
Σίγουρα η απόδοση της Haas έχει σκαμπανεβάσματα μέχρι στιγμής, αλλά στην μόλις πρώτη χρονιά της ομάδας στην Formula 1, οι Αμερικάνοι κατάφεραν να πάρουν μία έκτη και μία πέμπτη θέση στα GP της Αυστραλίας και του Μπαχρέιν αντίστοιχα. Αυτό από μόνο του είναι μία επιτυχία.
Αυτές ήταν οι ομάδες που μας άφησαν θετικές εντυπώσεις σε αυτούς τους έξι πρώτους αγώνες της χρονιάς.
Ακολουθεί και το δεύτερο μέρος με της ομάδες που μας… απογοήτευσαν.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify