Ο Jorge Lorenzo φοβήθηκε ότι τραυματίστηκε αμέσως αφού χτυπήθηκε απ’ τον Andrea Iannone στο Καταλανικό Grand Prix, στη σύγκρουση που τελείωσε τον αγώνα και τον δύο αναβατών.
Οι δύο αναβάτες συγκρούστηκαν στη στροφή 10 στα μισά του αγώνα της Βαρκελώνης, με τον Iannone να ‘βουτάει’ στην εσωτερική του Lorenzo και να χτυπά την ουρά της Μ1 του, έχοντας ως αποτέλεσμα την πτώση και των δύο.
Μιλώντας στα ΜΜΕ μετά τον αγώνα, ο Πρωταθλητής του 2015 παραδέχτηκε ότι φοβήθηκε ότι έσπασε τον γοφό ή την κλείδα του, λόγω της σοβαρότητας της επαφής του με την άσφαλτο κατά την πτώση του.
Ήταν επίσης ενοχλημένος με το γεγονός οτι ο Iannone – o οποίος θα εκκινήσει τον αγώνα του Assen απ’ την τελευταία θέση του grid σαν υπαίτιος για το ατύχημα – δεν σκέφτηκε να απολογηθεί μετά το ατύχημα.
«Δεν ξέρω αν φρέναρε πολύ αργά, ή δεν φρέναρε γνωρίζοντας ότι κάποιος ήταν μπροστά του, τελικά πάντως ένιωσα μια δυνατή σύγκρουση και βρέθηκα στο έδαφος,» είπε ο Lorenzo.
«Αρχικά φοβήθηκα ότι έσπασα το γοφό ή την κλείδα μου, αλλά μετά από ένα λεπτό κατάλαβα ότι ήταν μόνο το σοκ της σύγκρουσης.»
Και πρόσθεσε: «Μπορείς να κάνεις ένα λάθος, αλλά πρέπει να πας και να πεις συγνώμη και ότι ‘ήταν λάθος μου’. Αντ’ αυτού, με ρώτησε ‘τι συνέβη με τη μοτοσυκλέτα σου?’
«Αυτό ήταν ότι χειρότερο για μένα, δεν είπε συγνώμη και δεν αντιλήφθηκε ότι ήταν λάθος του. Κάνει πολλά λάθη που θέτουν τους άλλους αναβάτες σε κίνδυνο.
«Ο Pedrosa έκανε λάθος στο Austin, αλλά τουλάχιστον απολογήθηκε στον Dovizioso.»
O Rossi είχε ‘απίστευτο’ ρυθμό
Πριν την πτώση, ο Lorenzo δυσκολευόταν να βρει ρυθμό μιας και υπέφερε από πρόβλημα στο εμπρός ελαστικό του, χάνοντας θέσεις απ’ την κορυφή που βρισκόταν στην αρχή του αγώνα ως την 5η θέση πριν το περιστατικό με τον Iannone.
O teammate του στη Yamaha, Valentino Rossi, κέρδισε τον αγώνα, με τον Ισπανό να περιγράφει την απόδοση του Ιταλού ως ‘απίστευτη.’
«Έκανα μια πολύ καλή εκκίνηση, και με φρέσκα ελαστικά ήμουν περίπου στο ίδιο επίπεδο με τους άλλους αναβάτες,» είπε ο Lorenzo.
«Αλλά τότε, όπως γνώριζα ότι θα συμβεί ήδη πριν τον αγώνα, όταν άρχισα να έχω πρόβλημα στο εμπρός ελαστικό, δυσκολευόμουν.
«O Rossi δεν είχε το ίδιο πρόβλημα, φαίνεται ότι οδηγούσε διαφορετικά από μένα, και μπορούσε να φυλάξει καλύτερα το εμπρός ελαστικό – επίσης είναι πολύ καλός σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
«Οδήγησε απίστευτα και έκανε έναν απίστευτο αγώνα. Εγώ δεν μπορούσα να αλλάξω το στυλ οδήγησής μου ώστε να αποφύγω τα προβλήματα με το εμπρός ελαστικό.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify