H Renault θα προβεί σε περαιτέρω αναβαθμίσεις του κινητήρα της μόνο αν το απαιτεί το πρόγραμμα ανάπτυξης για το 2017, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Remi Taffin.
Ο Γάλλος κατασκευαστής αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τα πρώτα τρία τόκεν από αυτά είχε στην διάθεσή του για την αναβάθμιση του κινητήρα πριν από τον αγώνα του Μονακό, όπου ο Daniel Ricciardo πήρε την πρώτη pole για την Red Bull μετά το 2013.
Η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος ήταν διαθέσιμη μόνο για τον Daniel Ricciardo και τον Kevin Magnussen, ενώ οι δύο teammates τους, Max Verstappen και Jolyon Palmer, θα λάβουν την αναβάθμιση για το Grand Prix του Καναδά.
Παρότι όμως η αναβάθμιση βελτίωσε την απόδοση κατά μεγάλο βαθμό, ο Taffin δήλωσε πως δεν υπάρχουν σκέψεις για άλλες αναβαθμίσεις, εκτός αν αποσκοπούν στο επόμενο πρωτάθλημα.
«Μόνο αν μας βοηθήσουν για το επόμενο έτος.» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Taffin. «Αυτή την στιγμή δεν έχουμε σχέδια για να πω ότι θα υπάρξουν και άλλες αναβαθμίσεις.»
«Πρέπει να δουλέψουμε με τα πράγματα ως έχουν. Αν υπάρχει κάτι για το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα του 2017 που πρέπει να εφαρμοστεί από φέτος τότε θα το εισάγουμε από φέτος.»
«Έχουμε ένα πλάνο που στοχεύει στο 2017. Από τον πρώτο αγώνα του 2017 θέλουμε να είμαστε κοντά στην Mercedes και να την ανταγωνιστούμε και θα προσπαθήσουμε να τηρήσουμε αυτό το σχέδιο. Προφανώς και προσπαθούμε να είμαστε πάντα όσο πιο ανταγωνιστικοί γίνεται, έτσι το να βελτιώσουμε τον B-Spec ήταν ένα επίτευγμα για εμάς και νομίζω πως αυτό ήταν καλό για όλους.»
Η Renault έχει ακόμα 21 τόκεν στην διάθεσή της, περισσότερα από κάθε άλλον κατασκευαστή, αλλά ο Taffin επισημαίνει πως αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθούν συνετά.
«Δεν είναι θέμα τόκεν φέτος. Στο τέλος της περσινής χρόνιας χρησιμοποιήσαμε πολλά τόκεν που δεν απέδωσαν όπως θα έπρεπε, εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν μπορούσαμε να βάλουμε τα πάντα μέσα.»
«Γι’ αυτό φέτος στον πρώτο αγώνα χρησιμοποιήσαμε έξι τα οποία μας έδωσαν πολλά και μετά χρησιμοποιήσαμε άλλα τρία. Τα πάντα έχουν μετατοπιστεί, έτσι έχουμε οφέλη και από την περσινή χρονιά.»
«Είναι απλό, δεν κάνουμε μαγικά»
Ο Taffin εξήγησε πως οι κύριες αναβαθμίσεις που έφεραν φέτος αφορούσαν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
«Βελτιώσαμε πολύ τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εκεί έγινε όλο το παιχνίδι, βελτιώσαμε το σύστημα ανάφλεξης και είδαμε τα οφέλη ενός αποτελεσματικότερου συστήματος καύσης. Τα τρία τόκεν βασικά πήγαν στην αλλαγή του θαλάμου καύσης.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify