Ο Rossi θέλει τα νέα εξαρτήματα το συντομότερο

Ο Valentino Rossi ελπίζει να αγωνιστεί με το νέο πλαίσιο της Yamaha αλλά και το νέο ψαλίδι το συντομότερο δυνατό, μετά το επιτυχημένο τεστ του Brno, την επομένη του Κυριακάτικου αγώνα.

Η μέρα ξεκίνησε αργά λόγω μιας διαρροής πετρελαίου στην πίστα, με τις συνθήκες να βελτιώνονται σημαντικά το απόγευμα και τον Rossi να «γράφει» τον 2ο ταχύτερο γύρο, 0.371 του δευτερολέπτου πίσω απ’ τον teammate του, Jorge Lorenzo.

«Στο τέλος ήταν μια καλή μέρα,» είπε ο Rossi, ο οποίος έκανε 60 γύρους, που αντιστοιχούν σε σχεδόν τέσσερις αγώνες. «Το πρωί όλοι είμασταν κάπως στενοχωρημένοι επειδή οι συνθήκες στην πίστα ήταν άσχημες. Και όταν μπήκα στην πίστα – αποφασίσαμε να βγούμε έτσι και αλλιώς, λόγω του ότι είχαμε να δοκιμάσουμε κάποια σημαντικά πράγματα – οι χρόνοι ήταν αρκετά ψηλά.

«Αλλά αργότερα, όταν 4-5-8 μοτοσυκλέτες βγήκαν στην πίστα, καθάρισε και για τις δύο τελευταίες ώρες ήταν ένα καλό τεστ. Σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Επειδή μπορούσαμε να πιέσουμε, να πάμε γρήγορα. Επίσης, η επίθεση στο χρονόμετρο στο τέλος, δεν ήταν τόσο κακή.

«Όμως, ειδικότερα, μου αρέσαν τα νέα πράγματα. Δοκιμάσαμε πολλά διαφορετικά πράγματα, ένα διαφορετικό πλαίσιο και ένα διαφορετικό ψαλίδι. Και μου άρεσαν.

«Η αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα βελτιώθηκε και μπορώ να μπαίνω στις στροφές ταχύτερα. Μου αρέσει επίσης η μοτοσυκλέτα στο φρενάρισμα. Δεν είναι, δυστυχώς, ένα βήμα των δύο δευτερολέπτων. Πάντως νιώθω καλά και ελπίζω να τα χρησιμοποιήσω το ταχύτερο δυνατό. Πρέπει να μιλήσω μαζί τους [Yamaha], αλλά ελπίζω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το νέο πλαίσιο κατά τη διάρκεια της σεζόν.»

Ο Ιταλός, ο οποίος πήρε τη 2η θέση του πρωταθλήματος απ’ τον Lorenzo μετά τη 2η θέση του στο βρόχινο, Κυριακάτικο αγώνα, εξήγησε ότι το νέο πλαίσιο έκανε διαφορά στις εισόδους των στροφών και το πλαίσιο στις εξόδους.

«Το ψαλίδι δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα στην επιτάχυνση, αλλά η σταθερότηρα στην είσοδο είναι περισσότερο απ’ το πλαίσιο.» είπε.

Ο Rossi έκανε τον ταχύτερο γύρο του χρησιμοποιώντας τα νέα πράγματα και κανονικά ελαστικά, αλλά αποκάλυψε: «Μπορούμε να τα ταιριάξουμε [τα εξαρτήματα] – το παλιό πλαίσιο και το νέο ψαλίδι – ώστε να αποφασίσουμε.»

Μια άλλη αξιοσημείωτη εξέλιξη ήταν τα νέα ελαστικά της Michelin. Όπως το νέο πλαίσιο και το ψαλίδι, ο Rossi τα αξιολόγησε ως ένα βήμα εμπρός – αλλά αντίθετα με τα μηχανικά εξαρτήματα, δεν θα διατεθούν για χρήση φέτος.

«Είχαμε δύο νέα μπροστινά απ’ τη Michelin, αλλά δυστυχώς μιλάμε για του χρόνου, επειδή τα ελαστικά είναι πολύ καλά. Μου άρεσαν και βελτίωσα τον χρόνο μου και την αίσθησή μου. Μπορείς να πιέσεις περισσότερο και τα νέα ελαστικά δίνουν καλύτερη αίσθηση. Είναι πολύ σημαντικό και βελτίωσα τους χρόνους μου, έτσι πιστεύω ότι ήταν ένας καλός τρόπος, όπως δουλέψαμε.

«Μετά από αυτά, δουλέψαμε λίγομε τα ηλεκτρονικά. Την ECU. Κάποιες μικρές βελτιώσεις.»

Ο Rossi είναι 53 βαθμούς πίσω απ’ τον αναβάτη της Honda, Marc Marquez, με επτά αγώνες να απομένουν. Ο Marquez, ο οποίος τερμάτισε 3ος στον αγώνα, ήταν 3ος και στο τεστ.

Ο «Γιατρός», δοκίμασε προηγουμένως ένα νέο πλαίσιο στο τεστ μετά τον αγώνα της Καταλωνίας και έπειτα στο Assen, όπου και το απέρριψε.

«Σήμερα το συγκρίναμε άλλη μια φορά και σε άλλη πίστα, και τελικά προτιμώ το αρχικό πλαίσιο,» είχε πει ο Rossi στο Oλλανδικό GP. «Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την αίσθηση με τον μπροστινό της Michelin και πήραμε κάτι. Όμως δυστυχώς, χάνουμε σε σταθερότητα και προτιμώ το αρχικό.»

Η τελευταία αναβάθμιση της Yamaha δείχνει να βελτιώνει την σταθερότητα αντί να την μειώνει.

Ο Lorenzo δεν δοκίμασε το νέο πλαίσιο.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Vettel - Θα είμαστε πιο γρήγοροι

Next Article

55 (!) θέσεις ποινή για τον Hamilton

Related Posts