H Honda διαθέτει μία ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων που δουλεύει για την εξέλιξη του κινητήρα για το 2017, σύμφωνα με τον Yusuke Hasegawa.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο φέτος μειώνοντας της διαφορά από τις Mercedes, Ferrari και Renault, ωστόσο, εξακολουθεί να βρίσκετε πίσω σε απόδοση.
Παράλληλα με την εξέλιξη της φετινής χρονιάς, η Honda έχει μία ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων που εργάζονται αποκλειστικά για το 2017 θέλοντας να εκμεταλλευτεί την αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, όπως την κατάργηση του συστήματος με τα τόκεν.
«Έχουμε μία απόλυτα ξεχωριστή ομάδα από την αρχή της χρονιάς που δουλεύει πάνω στον κινητήρα για να είμαστε έτοιμη για την επόμενη.» δήλωσε ο Hasegawa.
«Φυσικά έχουμε ακόμα την ομάδα που δουλεύει για την φετινή χρονιά και ανταλλάζει πληροφορίες με αυτή του 2017. Στην συνέχεια όλα τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για την μονάδα ισχύος του 2017.»
Ανκαι η Honda έχει επικεντρωθεί στην επόμενη χρονιά, εξακολουθεί να δουλεύει για την φετινή φέροντας μάλιστα και κάποιες αναβαθμίσεις στα επόμενα Grand Prix. Οι Ιάπωνες διαθέτουν ακόμα τρία τόκεν και αναμένεται να δαπανηθούν πάνω στην κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πιθανότερο είναι αυτές οι αναβαθμίσεις να εισαχθούν στον εντός έδρας αγώνα για την Honda στην Ιαπωνία, ή στο Austin.
«Μας απομένουν άλλα τρία τόκεν, έχουμε ακόμα επτά αγώνες και μας χρειάζεται ακόμη ένας κινητήρας. Έχουμε την ευκαιρία να βελτιωθούμε λίγο ακόμα.»
«Το πλάνο μας είναι να χρησιμοποιηθούν αυτά για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.»
Η Honda χρησιμοποίησε επτά τόκεν στο Βελγικό Grand Prix, αλλά ο Hasegawa τόνισε πως αυτό δεν είναι αρκετό για να πιάσεις την Ferrari και την Renault.
«Περιμένουμε να τους φτάσουμε, αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify