Ανοιχτός στο ενδεχόμενο συμμετοχής του στις 8 ώρες της Suzuka ο Rossi

Ο Valentino Rossi δήλωσε τι είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο επιστροφής του στον πολύφημο αγώνα αντοχής των οκτώ ωρών, στη Suzuka, οδηγώντας για τη Yamaha και μόνο αφού τελειώσει η καριέρα του στο MotoGP.

O Ιταλός κέρδισε τον Ιαπωνικό αγώνα έχοντας στο πλευρό του τον Colin Edwards το 2001, με το δίδυμο να μοιράζεται μια εργοστασιακή Honda VTR 1000. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που συμμετείχε στον αγώνα ο Rossi μετά το ντεμπούτο του το 2000.

Ωστόσο, το τίμημα της φυσικής κατάστασης ήταν μεγάλο για τον Rossi, ο οποίος τότε δήλωσε πως μετά τον θρίαμβό του δεν θα ξανασυμμετέχει ποτέ εκεί. Η Yamaha όμως πρόσφατα παραδέχθηκε ότι θα ήθελε το 37χρονο να αγωνιστεί για λογαριασμό της στη Suzuka, στο μέλλον.

Η Yamaha πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της στον 8ωρο της Suzuka φέτος, έχοντας τους Katsuyuki Nakasuga, Pol Espargaro και Alex Lowes να μοιράζονται την εργοστασιακή R1.

Ερωτηθείς αν υπάρχει ενδεχόμενο επιστροφής του στη Suzuka στο μέλλον, ο Rossi απάντησε: «Μου αρέσει πολύ ο αγώνας, λατρέυω επίσης να το κάνω με τη Yamaha. Για μένα, μπορεί να γίνει.

«Αλλά το πρόβλημα είναι [ότι δεν μπορώ] κατά τη διάρκεια της χρονιάς του MotoGP, ίσως όταν σταματήσω.

«Είμαι πολύ μεγάλος και δεν έχουμε αρκετό χρόνο να κάνουμε τις 8 ώρες, επειδή είναι η μόνη εβδομάδα ή 10 μέρες των διακοπών που έχουμε μεταξύ του πρώτου μέρους και του δεύτερου μέρους [της χρονιάς]. Έτσι, αν ξοδέψεις αυτή τη βδομάδα στη Suzuka, είναι ένα μεγάλο άγχος τόσο φυσικά όσο και πνευματικά. Νομίζω ότι μπορεί να το πληρώσεις στο δεύτερο μισό.

«Ίσως στο μέλλον όταν σταματήσω, θέλω να προσπαθήσω με τη Yamaha. Είναι ένας σπουδαίος αγώνας.

Ο Rossi ρωτήθηκε επίσης για το τι γνώμη έχει για την απόφαση του MotoGP να αποσύρει το No.58 του Marco Simoncelli, σχεδόν πέντε χρόνια απ’ το θάνατο του Ιταλού στο GP της Μαλαισίας το 2011.

Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας είπε ότι θα ήθελε να δει και σε άλλους να δίνετε η ευκαιρία ώστε να χρησιμοποιήσουν το No.46 – το οποίο ο Rossi έχει επανηλλειμένα στα φέρινγκ του απ’ το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία το 2000 – αν το επιθυμούν.

«Σκεφτόμουν, η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι δεν θα μου άρεσε να ακυρωθεί το No.46,» είπε ο Rossi.

«Προτιμώ να μείνει, και αν κάποιος άλλος οδηγός θελήσει να πάρει αυτό το νούμερο, να μπορεί να το κάνει.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Race Anatomy - Grand Prix Ιταλιας

Next Article

Η Renault έτοιμη να ανακοινώσει τον Ocon για το 2017

Related Posts