Επανέρχονται οι στατικές εκκινήσεις σε συνθήκες βροχής από το 2017, εφόσον ο αγώνας ξεκινήσει πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και διακοπεί προσωρινά, όπως επιβεβαίωσε η FIA.
Όπως είχαμε γράψει και τον Ιούλιο, οι επικεφαλής των ομάδων της F1 συζητούσαν αυτό το ενδεχόμενο, ώστε οι θεατές να έχουν τη δυνατότητα να δουν μία πραγματική εκκίνηση από το grid ακόμα και υπό βροχή.
Ως τώρα, τα μονοθέσια ακολουθούν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για μερικούς γύρους και ο αγώνας ξεκινά αφού πρώτα κριθεί ότι είναι ασφαλές να γίνει αυτό.
Ωστόσο, από την επόμενη σεζόν, μετά από μερικούς γύρους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, τα μονοθέσια θα παρατάσσονται στο pitlane, από το οποίο και θα πάνε στο grid για να εκκινήσουν κανονικά.
Παράλληλα, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επιβεβαίωσε πως η Pirelli θα επιλέξει τα ελαστικά για τους πρώτους πέντε αγώνες της σεζόν.
Η Ιταλική εταιρία θα δώσει σε κάθε οδηγό δύο σετ σκληρής, τέσσερα σετ μεσαίας και επτά σετ μαλακής γόμας.
Επίσης, η FIA ανακοίνωσε έναν νέο κανονισμό που θα αποτρέπει τις ομάδες από το να χρησιμοποιούν διαφορετικούς κινητήρες κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix για να έχουν «φρέσκες» μονάδες ισχύος για το υπόλοιπο της σεζόν, όπως έκανε φέτος στο Spa η Mercedes με τον Lewis Hamilton.
Χαρακτηριστικά, αναφέρεται: «Μόνο το τελευταίο μέρος της μονάδας ισχύος που τοποθετείται μπορεί να χρησιμποιηθεί και σε άλλους αγώνες χωρίς να δοθούν ποινές. Αυτό γίνεται για να αποφεχθεί η τακτική της χρήσης νέων μερών για να υπάρχουν διαθέσιμα και σε άλλους αγώνες.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify