Οι δύο νέοι οδηγοί της KTM, Bradley Smith και Pol Espargaro ύστερα από τις δοκιμές που έκαναν με την RC16 επιβεβαίωσαν τα λεγόμετα του τρίτου οδηγού της ομάδας Mika Kallio, ότι η μηχανή χρειάζεται βελτιώση στο τομέα του φυσικού στριψίματος.
Η KTM την φετινή σεζόν έκανε δοκιμές πάνω στην πρώτη της μηχανή για το πρωτάθλημα του MotoGP με τους Smith και Espargaro να έρχονται στην ομάδα από την Tech3 Yamaha.
Ο Mika Kallio ήταν ο οδηγός που έκανε για 35 μέρες δοκιμές με την νέα μηχανή της KTM.
Οι Smith και Espargaro δοκίμασαν την μηχανή στις δοκιμές μετά το τέλος του τελευταίου αγώνα της σεζόν στην Βαλένθια, ενώ στην συνέχεια στις δοκιμές στην Jerez, ο Smith και ο Mika Kallio έκαναν και άλλες δοκιμές με την RC16.
O Paul Trevathan ο επικεφαλής του πληρώματος του Espargaro είπε: «Πιστεύω ότι δείξαμε πως έχουμε ρυθμό, κατά την γνώμη μου είχαμε ένα πολύ ισορροπημένο πακέτο με την RC16 και το καλό είναι πως και οι 3 οδηγοί μας τόνισαν πως υστερούμε σε ένα τομέα, είναι κάτι που υποπτευόμασταν νωρίτερα και θέλαμε να δούμε αν οι νέοι οδηγοί μας έχουν την ίδια άποψη.»
«Δεν σταμάτησε την εξέλιξη αλλά μας καθυστέρησε λίγο μέχρι να δοκιμάσουν οι νέοι μας οδηγοί την μηχανή έτσι ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι πάμε προς την σωστή κατεύθυνση, με τους τρεις οδηγούς να τονίζουν το ίδιο πράγμα έχουμε πλέον ξεκάθαρο στόχο μπροστά μας, κάτι που είναι πολύ καλό.»
Με τον Kallio (165εκ.) να είναι 15εκ. πιο κοντός από τον Smith και 8 εκ. πιο κοντός από τον Espargaro, στην KTM πήραν την απόφαση να περιμένουν μέχρι να δοκιμάσουν και οι άλλοι δύο την μηχανή πριν δουλέψουν τον τομέα του steering.
«Ήταν περισσότερο για θέμα ασφάλειας για να δούμε αν έχουμε σωστή πορεία, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τον Mika για να δουλέψουμε και την μηχανή και των άλλων δύο οδηγών μας, αλλά πήραμε απόφαση να καθυστερήσουμε την εξέλιξη αυτού του τομέα. Το καλό είναι πως παρά το γεγονός ότι 3 διαφορετικού είδους αναβάτες τόνισαν το ίδιο πρόβλημα, οπότε αν επικεντρωθούμε εκεί, όλα θα πάνε κάλα».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify