Ο νέος διευθύνων σύμβουλος διαφημιστικών ζητημάτων Sean Bratches αποκάλυψε ένα πλάνο τεσσάρων βασικών σημείων που θα βάλουν ξανά στον χάρτη την Formula 1.
Ο Bratches, πρώην στέλεχος του αμερικανικού δικτύου ESPN, σε συνέντευξή του στο CNN μίλησε για τέσσερις βασικούς τομείς που πρέπει να αναθεωρηθούν.
«Υπάρχουν τέσσερα πράγματα στα οποία θα εστιάσω,» δήλωσε. «Ένα από αυτά είναι το ‘όνομα’ – το ‘όνομα’ είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς σε κάθε εταιρία, σε κάθε άθλημα. Και θα δουλέψουμε για να κατανοήσουμε το ‘όνομα’.
«Θα το ‘γυαλίσουμε’, θα το ανυψώσουμε. Θα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της προσπάθειάς μας. Αυτό θα μας βοηθήσει να εισέλθουμε σε νέες αγορές.
«Το δεύτερο είναι το ψηφιακό. Πιστεύω πως υπάρχει μία μεγάλη ευκαιρία στον ψηφιακό χώρο για να αναθεωρήσουμε τα ψηφιακά προϊόντα που διαθέτει τώρα η F1, να προσεγγίσουμε το κοινό με νέους τρόπους και να χρησιμοποιήσουμε τους σπόνσορες για να τον ενεργοποιήσουμε.
«Το τρίτο αφορά το να κάνουμε πιο ‘δημοκρατικό’ τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίζουμε τους χορηγούς – από τις ομάδες, τους χορηγούς και τους διοργανωτές και τους κατόχους των δικαιωμάτων.»
«Και τέλος, οι αγώνες. Το να κάνουμε πιο ενδιαφέροντες τους αγώνες ώστε να αγγίζουν τους φίλαθλους, τους θεατές στις πίστες και την τηλεόραση είναι μία μεγάλη ευκαιρία.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify