Η Formula 1 δεν πρέπει να βιαστεί και να κάνει δίαφορα πειράματα, εισάγοντας τελείως διαφορετικούς κανονισμούς, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Mercedes, Toto Wolff.
Με την εξαγορά της F1 από την Liberty Media να έχει ολοκληρωθεί μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε, ο Wolff τόνισε ότι οι κινήσεις που θα γίνουν θα πρέπει να είναι προσεκτικές ενώ ταυτόχρονα πιστεύει ότι η F1 πρέπει οπωσδήποτε να μην χάσει τους παλιούς της οπαδούς.
Σε συνέντευξη του στο επίσημο site της Mercedes που δημοσιεύτηκε την Πέμπτη, ο Γερμανός είπε : «Πρέπει να καταλάβουμε ότι η F1 είναι ένα τεχνικό άθλημα, οπότε θα υπάρχει πάντα πόλωση, υπάρχουν άνθρωποι που θα πουν ότι το μισούν, υπάρχουν άνθρωποι που θα πουν ότι το λατρεύουν, αυτό είναι φυσιολογικό, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, δεν πρέπει να γίνουν πειράματα, δεν πρέπει να ρισκάρουμε να χάσουμε τους βασικούς μας οπαδούς δοκιμάζοντας πράγματα που δεν είμαστε σίγουροι.
«Πρέπει να δούμε τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας και να δούμε τι κάνουν σε άλλα αθλήματα, και να τα συνδυάσουμε με τα δυνατά σημεία της F1.»
Στην συνέχεια εξέφρασε την άποψη του σχετικά με το αν η F1 έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα με τον ισχυρό άνδρα της Mercedes να λέει ότι η F1 παρά το γεγονός ότι έχει κάποια προβλήματα που μπορούν βελτιωθούν, δεν είναι σε τόσο άσχημη κατάσταση όπως παρουσιάζεται καθώς ακόμα κάνει μεγάλα νούμερα και έχει απήχηση στο κοινό.
«Αναλογιζόμενοι το γεγονός ότι εμείς σαν ομάδα έχουμε πάει πολύ καλά τις τελευταίες σεζόν, το κοινό έχει αναπτυχθεί σε ένα πολύ σημαντικό βαθμό, στους τελευταίους αγώνες είχαμε ρεκόρ τηλεθέασης σε κάποιες χώρες. Γίνονται πολλές δηλώσεις ότι η F1 δεν πάει καλά, αλλά πιστεύω ότι πάμε πολύ καλά αναλογιζόμενοι ότι αγορά αλλάζει συνεχώς.
«Αμφιβάλω ότι οι νεότερες γενιές θα συντονίζονται στην παραδοσιακή τηλεόραση κάθε Κυριακή μεσημέρι. Περιμένουν να δουν τον αγώνα μέσω κινητού ή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρόλα αυτά το κοινό είναι μεγάλο.»
Και έκλεισε λέγοντας: «Δεν πρέπει να συμπεριφερθούμε στο άθλημα λες και έχει πρόβλημα.Υπάρχουν τρόποι για να το βελτιώσουμε όπως για παράδειγμα ο ψηφιακός κόσμος και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πρώτα πρέπει να τα κατανοήσουμε.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify