Τομπάζης:Πιο επιθετική το 2012

 

Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Ferrari,ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης,δηλώνει πως το μονοθέσιο της επόμενης χρονιά έχει σχεδιαστεί με πολύ επιθετική προσέγγιση. Οι άσχημες παρουσίες των Ιταλών τα τελευταία χρόνια τους ανάγκασαν να ξανασκεφτούν λίγο τα πράγματα. Έτσι, σύμφωνα με το συμπατριώτη μας, αφήνουν πίσω τη συντηρητική προσέγγιση των τελευταίων ετών και στοχεύουν σε μια πιο δυναμική αντιμετώπιση.

«Ελπίζω στους πρώτους αγώνες της χρονιάς τα αποτελέσματα να μιλήσουν από μόνα τους. Οι ήττες των τελευταίων ετών μάς οδήγησαν να έχουμε μια πιο επιθετική προσέγγιση στη σχεδίαση του νέου μονοθεσίου. Συνειδητοποιήσαμε πως ήμασταν πολύ συντηρητικοί, έτσι το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς έχει μια πιο επιθετική προσέγγιση όσον αφορά την αεροδυναμική του εμπρός μέρους. Το επόμενο νέο στοιχείο στη σχεδίαση είναι ο τρόπος χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας. Δεν δοκιμάζουμε και βελτιώνουμε μόνο τα υπάρχοντα εξαρτήματα αλλά πλέον τη χρησιμοποιούμε και για κάθε νέο σχέδιο που έχουμε, το οποίο μερικές φορές λειτουργεί και μερικές όχι», δήλωσε ο Τομπάζης.

Ο συμπατριώτης μας συνέχισε λέγοντας πως τα βασικότερα και τα πιο χρονοβόρα τμήματα του μονοθεσίου, δηλαδή το σασί, η ανάρτηση και το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι σχεδόν έτοιμα. «Είμαστε στα τελικά στάδια των κύριων τμημάτων του μονοθεσίου, τα οποία είναι και τα πιο χρονοβόρα. Αυτά είναι το σασί δηλαδή το κυρίως σχήμα του μονοθεσίου, η ανάρτηση και το κιβώτιο ταχυτήτων. Ορισμένα από αυτά βρίσκονται ήδη σε στάδιο παραγωγής, ενώ τα υπόλοιπα είναι στα τελικά στάδια σχεδιασμού. Βρισκόμαστε στο μέσον όσον αφορά τα αεροδυναμικά στοιχεία και μπορώ να σας πω ότι επικεντρωνόμαστε εξολοκλήρου στο νέο μονοθέσιο».

Η Ferrari θα πειραματιστεί στους τελευταίους αγώνες πάνω στην F150º Italia, χρησιμοποιώντας την ως βάση δοκιμών για το μονοθέσιο του 2012.Νεο ξεκίνημα λοιπόν.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Φωτογραφίες από τις εργασίες στο Buddh International Circuit

Next Article

Μία ζώνη DRS στη Suzuka

Related Posts