Ο οδηγός της Sauber Marcus Ericsson πιστεύει πως θα υπάρξουν λιγότερα προσπεράσματα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια λόγω της αεροδυναμικής των νέων μονοθέσιων, αλλά θα είναι πιο δύσκολα στην επίτευξή τους.
Οι ανησυχίες για λιγότερα προσπεράσματα φέτος με τους νέους κανονισμούς είναι πολλές, όμως ο Σουηδός βλέπει μία ευκαιρία για πιο δύσκολες μάχες, κι εκτός της ζώνης του DRS.
«Νομίζω ότι θα υπάρχουν ακόμα προσπεράσματα, ίσως όχι τόσα πολλά, είμαι αρκετά σίγουρος,» είπε ο Ericsson στο motorsport.com.
«Αλλά, κατά τη γνώμη μου, τα τελευταία χρόνια υπήρχαν πολλές προσπεράσεις, αλλά ίσως όχι τόσο συναρπαστικές, γιατί υπήρχε το DRS στην ευθεία και στις προσπεράσεις.
«Πιστεύω πως τώρα ίσως να υπάρξουν λιγότερες προσπεράσεις, αλλά πιο «καθαρό» προσπέρασμα από ότι με το DRS. Αν παρακολουθώ έναν αγώνα, προτιμώ να δω μία ωραία μάχη παρά δέκα προσπεράσματα με το DRS στην ευθεία.
«Πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς λειτουργεί στους αγώνες, αλλά ακόμα πιστεύω ότι υπάρχει δυνατότητα για προσπέρασμα.
Ακόμα, μίλησε για τα νέα ελαστικά της Pirelli, λέγοντας ότι είναι λιγότερο ευαίσθητα στην υπερθέρμανση σε σχέση με τα παλιά και για αυτό οι θεατές θα δουν περισσότερες μάχες.
«Για μένα, υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο για την πίεση των ελαστικών, και πιστεύω ότι θα κάνει τους αγώνες λίγο διαφορετικούς, θα αισθάνεσαι περισσότερο επιθετικός.
«Ίσως τα τελευταία δύο χρόνια μερικές φορές δεν νίκησες σε μία μάχη, επειδή γνώριζες ότι έχεις μία μακρά stint μπροστά σου, ενώ τώρα τα ελαστικά είναι λιγότερο ευαίσθητα στην υπερθέρμανση.
«Μπορείς πραγματικά να γίνεις επιθετικός στο γκάζι για έναν γύρο και η πρόσφυση να είναι ακόμα εκεί. Λαμβάνοντας υπόψιν την ένωση του περασμένου χρόνου, αν είχες την ολίσθηση των τροχών για ένα γύρο πολεμώντας κάποιον, θα ήξερες ότι ίσως ποτέ δεν θα ανακτούσες τα ελαστικά, επειδή επρόκειτο να υπερθερμανθούν.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify