Η FIA φαίνεται να εγκαταλείπει τον κανονισμό που είχε εφαρμόσει για τη συμπεριφορά του οδηγού σε ζώνες φρεναρίσματος, με στόχο να υπάρξει μεγαλύτερη ελευθερία στις πίστες.
Την περασμένη σεζόν, η FIA ξεκαθάρισε τους κανονισμούς σε ότι έχει να κάνει με τις μάχες ρόδα με ρόδα, και αυτό διότι υπήρχαν πολλά παράπονα για το οδηγικό στυλ και τον τρόπο υπεράσπισης της θέσης του μικρού Ολλανδού. Αυτές οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή ο Sebastian Vettel στο GP Μεξικού σε μια μάχη που είχε με τον Daniel Ricciardo.
Η Ομοσπονδία τονίζει πλέον πως θέλει να δώσει μεγαλύτερες ευκαιρίες στους οδηγούς να αγωνιστούν.
Πιο συγκεκριμένα, ο Charlie Whiting τόνισε: «Κάποια από τα περιστατικά που είδαμε πέρυσι θα έχουν διαφορετικής μεταχείρισης φέτος, διότι η FIA εγκαταλείπει τον λεγόμενο κανονισμό ‘Max Verstappen‘. Πριν από αυτό εξεταζόταν κάθε κίνηση στο φρενάρισμα. Τώρα υπάρχει ένας πιο απλός κανόνας που μας λέει ότι εάν ένας οδηγός πηγαίνει αργά ή με αστάθεια ή με τρόπο επικίνδυνο προς τους άλλους, μόνο τότε θα εξετάζεται από τους αγωνοδίκες.
«Πλέον υπάρχει μεγαλύτερο εύρος. Ο τρόπος με τον οποίο ερμηνεύσαμε τις περσινές διατάξεις ήταν απλά για να χρησιμοποιήσουμε τους κανόνες που έλεγαν πως η μετακίνηση κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ήταν επικίνδυνη και ως εκ τούτου έπρεπε να αναφερθεί στους αγωνοδίκες. Από εδώ και πέρα κάθε περιστατικό θα εξετάζεται με την προϋπόθεση να αφορά επικίνδυνη κίνηση, όχι απαραίτητα για την αλλαγή γραμμής κατά το φρενάρισμα.»
Ο Whiting εξήγησε πως αυτή η αλλαγή ήταν επιθυμία των ομάδων και η FIA συνεργάστηκε με τους αγωνοδίκες πριν την έναρξη της σεζόν για την υλοποίηση της.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify