Η Pirelli παραδέχεται πως οι γόμες της υφίστανται λιγότερη φθορά από όση είχε ζητήσει η FIA.
Δια στόματος Mario Isola, η Ιταλική εταιρία, σχολίασε πως τα νέα της ελαστικά είναι πιο ανθεκτικά απ’ όσο περίμεναν, όμως τα μονοθέσια αναμένεται να εξελιχθούν, πράγμα που ίσως φέρει τη φθορά πιο κοντά στους στόχους που είχαν τεθεί.
«Πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας την εξέλιξη των μονοθεσίων. Έτσι περισσότερο στρες στα ελαστικά σημαίνει περισσότερη φθορά. Αν κοιτάξω τα νούμερα της φθοράς τώρα, είμαστε κάτω από τους στόχους της FIA.
«Κοιτώντας την προσδοκώμενη φθορά για την ultrasoft εδώ, θα έπρεπε να χάνει δυο δευτερόλεπτα σε εννέα γύρους και δεν χάνει δυο δευτερόλεπτα σε εννέα γύρους, οπότε είμαστε κάτω από αυτό το νούμερο.
«Εδώ κάποιες ομάδες το απόγευμα χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα και την ultrasoft και κάποιες ομάδες την πολύ μαλακή και την ultrasoft. Είναι ξεκάθαρο πως η ultrasoft είναι μια γόμα για τον αγώνα».
Παρά τι ανησυχίες των οδηγών, πως αγώνες με ένα pit stop δε θα έχουν μεγάλο ανταγωνισμό, ο Isola θεωρεί πως τα συγκεκριμένα ελαστικά θα μπορούν να πιέσουν όσο επιθυμούν, αυξάνοντας το θέαμα.
«Αυτό που είναι θετικό είναι πως η υπερθέρμανση είναι πολύ περιορισμένη και αυτό είναι ένας σημαντικός παράγοντας, που δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να πιέσουν τα ελαστικά τους.
«Αυτό είναι που αναζητούμε, αυτό θέλουμε να επιβεβαιώσουμε και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε αυτές τις πληροφορίες. Σήμερα ήταν γενικά θετικά και τα νούμερα που συλλέξαμε μέχρι τώρα είναι ευθυγραμμισμένα με τις προσδοκίες.
«Δεν είχαμε σχόλια για υπερθέρμανση, τα επίπεδα πρόσφυσης έδειχναν να είναι αρκετά καλά, καθώς οι χρόνοι δείχνουν ότι η βελτίωση της απόδοσης είναι πολύ μεγάλη.
«Πέρυσι στο FP2 ήταν πολύ βρεγμένο, οπότε δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τους χρόνους στο FP2, αλλά μπορούμε να συγκρίνουμε τους χρόνους από το FP1. Σήμερα το πρωί ήταν πέντε δευτερόλεπτα ταχύτεροι σε σύγκριση με πέρυσι. Ο στόχος ήταν να είναι πέντε δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτεροι από το 2016, οπότε αυτός ο στόχος επετεύχθη.
«Ξέρουμε ότι αύριο στις κατατακτήριες αν είναι στεγνά θα βελτιώσουν ξανά, οι χρόνοι θα είναι και πάλι ταχύτεροι, όμως πόσο ταχύτεροι, είναι δύσκολο να προβλέψουμε».
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify