Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, το GP της Αυστραλίας, νικητής αναδείχθηκε ο Sebastian Vettel. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen, Verstappen, Massa, Perez, Sainz, Kvyat, Ocon.
Το δράμα ξεκίνησε πριν την εκκίνηση, με τον Daniel Ricciardo να μένει στην πίστα, με τους μηχανικούς της Red Bull να δίνουν μάχη να λύσουν το πρόβλημα και να τον βγάλουν στην πίστα. Τα αυτοκίνητα ολοκλήρωσαν τον γύρο σχηματισμού, όμως η εκκίνηση ακυρώθηκε, καθώς υπήρξε κάποια σύγχυση με οδηγούς να λαμβάνουν τη λάθος θέση στο grid, εξαιτίας της απουσίας του Ricciardo.
Στην εκκίνηση, ο Hamilton έφυγε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία, με τους πρωτοπόρους να διατηρούν τις θέσεις τους. Στη στροφή 3 οι Ericsson και Magnussen είχαν επαφή, με τον Magnussen να επιστρέφει στα pits. Ο Perez πέρασε με εντυπωσιακό τρόπο τον Carlos Sainz, ενώ ο Sebastian Vettel ήταν κολλημένος πίσω από τον Lewis Hamilton, εντός ζώνης DRS και ο Daniel Ricciardo έκαννε έστω και καθυστερημένα την εμφάνισή του, όντας πλέον 2 γύρους πίσω. Ο Stoffel Vandoorne ανέφερε στον ασύρματο πως είχε προβλήματα με το κατέβασμα των ταχυτήτων του. Ο Hamilton απομακρυνόταν από τον Vettel, με τη διαφορά να έχει ανοίξει στα 1,6 δευτερόλεπτα. Ο Ricciardo ανέβαινε σταθερά στην κατάταξη, με τον Αυστραλό να περνά τον Vandoorne με εντυπωσιακό τρόπο. Ο Hamilton δήλωσε στους μηχανικούς του, πως δεν μπορούσε να διατηρήσει το ρυθμό που είχε ζητήσει η ομάδα.
Ο Vandoorne βρέθηκε στα pits στον 11ο γύρο στα Pits για μαλακά ελαστικά, με τον κινητήρα να απενεργοποιείται και να ενεργοποιείται ξανά. Ο Hamilton που παραπονούταν για ώρα για έλλειψη πρόσφυσης, ανέφερε πως είχε πρόβλημα με υπερθέρμανση των ελαστικών του. Οι Vettel Και Hamilton αντάλλασαν ταχύτερους γύρους. Ο Palmer είχε πρόβλημα με τα φρένα της Renault του. Οι Sainz και Perez είχαν μια ενδιαφέρουσα μάχη και οι Giovinazzi και Stroll είχαν τη δική τους μάχη στις πιο πίσω θέσεις. O Grosjean μπαίνοντας στα Pits είχε καπνό να βγαίνει από τη Haas του, με τον Γάλλο να εγκαταλείπει. Ενώ ο Palmer παραπονούνταν και πάλι για το πρόβλημα με τα φρένα του, ο Hamilton έμπαινε στα pits στον 18ο γύρο, καθώς ο Vettel είχε ρίξει και πάλι τη διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο και έβαλε τη μαλακή γόμα. Ο Palmer μπήκε στα pits για να εγκαταλείψει και ο Perez για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τα μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton κινούταν ταχύτερα από τον Vettel, με τον Βρετανό όμως, να βρίσκεται πίσω από τον Verstappen. Ο Βρετανός της Mercedes συνέχιζε να παραπονιέται για υποστροφή.
Ο Perez πέρασε τον Sainz στη στροφή 3, έχοντας μια πολύ μικρή επαφή. Ο Hamilton θεωρούσε δύσκολο να περάσει τον Verstappen, αν και η ομάδα του ζητούσε να το κάνει, καθώς έτσι θα βρισκόταν μπροστά από τον Vettel. Ο Verstappen παραπονούταν κι εκείνος με τη σειρά του, πως είχε πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά του. Ο Vettel στον 23ο γύρο μπήκε στα Pits βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγήκε μπροστά από τους Verstappen και Hamilton, ουσιαστικά κρατώντας στα χέρια του τη νίκη. Ο Ericsson εγκατέλειψε τον αγώνα, ενώ στον 26ο γύρο ο Bottas και ο Verstappen μπήκαν στα pits, βάζοντας τη μαλακή και πολύ μαλακή γόμα αντίστοιχα. Στον επόμενο γύρο μπήκε κι ο Kimi Raikkonen, βάζοντας τη μαλακή γόμα και προβιβάζοντας τον Vettel στην κορυφή. Ο μηχανικός αγώνα του Hamilton ανέφερε πως εξετάζουν το Plan B. Ο Ricciardo ακινητοποιήθηκε στην πίστα, στον 30ο γύρο, με τους μηχανικούς του να του λένε πως ο αγώνας του έχει τελειώσει. Ο Bottas πλησίαζε τον Hamilton, με τον Βρετανό να κινείται οριακά ταχύτερα από τον Vettel. Οι μηχανικοί του Hamilton του ζητούσαν να κινηθεί ταχύτερα, ώστε να κλείσει τη διαφορά του από τη Ferrari στην κορυφή.
Στον 38ο γύρο η κατάταξη είχε ως εξής: Vettel, Hamilton, Bottas, Raikkonen, Verstappen, Massa, Perez, Sainz, Kvyat, Alonso. Ο μηχανικός του Hamilton τον ενημέρωνε πως τα ελαστικά των αντιπάλων του διατηρούν την απόδοσή τους και θα πρέπει να κρατήσουν κι εκείνοι τα ελαστικά τους, μέχρι το τέλος. Εν τω μεταξύ ο Bottas μείωνε συνεχώς τη διαφορά του από τον Hamilton κι ο Verstappen από τον Raikkonen. O μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε πως οι Mercedes μπροστά του αντιμετωπίζουν θέματα με τα ελαστικά τους, με τον Φιλανδό να δείχνει μάλλον ενοχλημένος που του χαλούν τη συγκέντρωση. Ο Stroll είχε μια έξοδο στο τρίτο sector της πίστας, με τον Καναδό να μπαίνει στα Pits αμέσως και να εγκαταλείπει. Ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο πως η ισχύς του κινητήρα τον εγκατέλειπε κι επανερχόταν. Ένα κομμάτι ταινίας από το μονοθέσιο του Perez είχε αποκολληθεί, ενώ εκείνος κινούταν στην 7η θέση, μπροστά από τις 2 Toro Rosso. O Verstappen έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ο οποίος ήταν το 1.26.964, που ήταν ο ταχύτερος από το 2007.
Ο Magnussen εγκατέλειψε τον αγώνα, με τον Kvyat να μπαίνει εκ νέου στα pits με 6 γύρους να απομένουν. Ο Alonso, ο Ocon κι ο Hulkenberg είχαν μια εξαιρετική μάχη στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, με τον Ocon τελικά να επικρατεί και να μπαίνει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο Alonso εγκατέλειψε τον αγώνα, έχοντας αναφέρει πιο πριν ότι έχει κάποιο πρόβλημα με την ανάρτηση και το μονοθέσιο τραβούσε προς τα αριστερά. Ο Sainz καλούταν από τους μηχανικούς του να πιάσει τον Perez στην 7η θέση. Ο Verstappen είχε την επιθυμία να γράψει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, όμως ο μηχανικός του ξεκαθάρισε πως ήταν υπερβολικά γρήγορος για εκείνους.
Θέση | Οδηγός | Διαφορά |
1 | S. Vettel | – |
2 | L. Hamilton | 9.975 |
3 | V. Bottas | 11.250 |
4 | K. Raikkonen | 22.393 |
5 | M. Verstappen | 28.827 |
6 | F. Massa | 83.386 |
7 | S. Perez | +1L |
8 | C. Sainz | +1L |
9 | D. Kvyat | +1L |
10 | E. Ocon | +1L |
11 | N. Hulkenberg | +1L |
12 | A. Giovinazzi | +1L |
13 | S. Vandoorne | +1L |
14 | F. Alonso | RET |
15 | K. Magnussen | RET |
16 | L. Stroll | RET |
17 | D. Ricciardo | RET |
18 | M. Ericsson | RET |
19 | J. Palmer | RET |
20 | R. Grosjean | RET |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify