Τον κορυφαίο αγώνα της ζωής του έκανε, σύμφωνα με τον ίδιο ο Fernando Alonso, πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει με πρόβλημα στην ανάρτηση της McLaren.
O Alonso ξεκίνησε από τη 12η θέση κι εκμεταλλευόμενος την καλή του εκκίνηση και τη καλή στρατηγική της McLaren ήταν στη 10η θέση μέχρι μερικούς γύρους πριν το τέλος του αγώνα, όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα στην πίσω δεξιά ανάρτηση της MCL32.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους λίγα λεπτά αργότερα εξέφρασε την έκπληξη του για την παρουσία του μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα, πριν την εγκατάλειψη. Φυσικά δεν έλειψαν και τα σχόλια για την αδυναμία του μονοθέσιου αλλά και του κινητήρα της Honda.
Πιο αναλυτικά ανέφερε: «Ήταν πιθανότατα ο καλύτερος αγώνας της ζωής μου μέχρι εκείνο το σημείο. Λίγες φορές είχα ένα τόσο μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο, χωρίς καθόλου προετοιμασία και να πρέπει να ελέγχουμε τα καύσιμα τόσο βίαια σε όλο τον αγώνα.
«Νομίζω ότι χάναμε πάνω από ένα δευτερόλεπτο στον γύρω, μόνο και μόνο για να διαχειριστούμε τα καύσιμα και παρόλα αυτά ήμασταν στους βαθμούς. Ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη το ότι τα καταφέρναμε, αλλά στο τέλος δεν μπορέσαμε να το ολοκληρώσουμε. Αλλά μέχρι εκεί ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες που έχω κάνει.
«Θα είναι δύσκολη η συνέχεια. Είμαστε πρακτικά τελευταίοι σε απόδοση. Τουλάχιστον για την ώρα. Ήμασταν στη δεκάδα επειδή ο γύρος στις κατατακτήριες ήταν πραγματικά εκπληκτικός. Στην αρχή κατάφερα να πάρω μια θέση και η εγκατάλειψη του Grosjean μας έδωσε άλλη μία.
«Νομίζω σε κανονικές συνθήκες σε μια κανονική πίστα θα είμαστε στις 2 τελευταίες θέσεις. Λίγες θα είναι οι περιστάσεις που θα έχουμε τριήμερα σαν κι αυτά. Να είμαστε 13οι στις κατατακτήριες και στους βαθμούς στον αγώνα. Νομίζω θα είναι κάτι πρακτικά αδύνατο στους επόμενους αγώνες.
«Η πίστα σήμερα ήταν πολύ δύσκολη. Πολύ στενή με πολλές αναπηδήσεις στα φρένα, εκεί χρειαζόταν να έχεις εμπειρία. Σε κανονικές πίστες η θέση μας θα είναι πιο χαμηλά, οπότε πρέπει να βελτιωθούμε άμεσα, αλλιώς θα έχουμε πολύ δύσκολους αγώνες»
Ο Alonso ρωτήθηκε για το εάν η Honda θα φέρει στους επόμενους αγώνες μια αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος κι αποκρίθηκε: «Δεν ξέρω. Είναι μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσει η McLaren. Κάτι που πρέπει να κάνει όσο πιο σύντομα γίνεται.
«Εγώ κι ο Stoffel θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν κάθε τριήμερο, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο να μπεις στους βαθμούς. Ειδικά όταν σε κανονικές πίστες μπορούμε να χάνουμε μέχρι και 30 χλμ/ώρα στην ευθεία.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify