Ρεκόρ παρουσίας στα social media με θέμα το Αυστραλιανό GP

MELBOURNE, AUSTRALIA – MARCH 25: Sparks fly behind Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB13 TAG Heuer on track during qualifying for the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park on March 25, 2017 in Melbourne, Australia. (Photo by Clive Mason/Getty Images)

Μεγάλη η αλληλεπίδραση του κοινού με τα προφίλ της Formula 1 στα social media κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου Grand Prix της φετινής σεζόν.

Το άνοιγμα της Liberty Media, νέας ιδιοκτήτριας του σπορ, προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απέδωσε από τον πρώτο κιόλας αγώνα στη Μελβούρνη.

Χαρακτηριστικά, μέσα στο τριήμερο του GP, υπήρξαν 230 εκ. αλληλεπιδράσεις και 27 εκ. προβολές βίντεο σε Facebook, Twitter κι Instagram.

Η πιο επιτυχημένη ανάρτηση αυτή στο Twitter που ανακοινώνει τον νικητή Sebastian Vettel:

Ο νέος υπεύθυνος μάρκετινγκ του σπορ, Sean Bratches, μίλησε για αυτά το ρεκόρ: «Αυτό το πρώτο αγωνιστικό Σ/Κ απέδειξε τη δίψα για περιεχόμενο που αφορά τη Formula 1 σε όλα τα social media. 

«Αναγνωρίζουμε τη σημασία της χρήσης μέσων όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram ώστε να φέρουμε τους φίλαθλους της F1 πιο κοντά στη δράση σε κάθε αγώνα κι είναι εκπληκτικό που βλέπουμε ρεκόρ συμμετοχής στα κανάλια μας.

«Θέλουμε να το πάμε αυτό σε άλλο επίπεδο κατά τη διάρκεια της σεζόν.»

Πηγή: cityam.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ενθουσιασμένος ο Hamilton με την προοπτική της μάχης για τον τίτλο με τον Vettel

Next Article

Mexico City ePrix - Πρόγραμμα και πληροφορίες (+vid)

Related Posts