Η Honda αποκάλυψε ότι δεν περίμενε τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε στην αρχή της χρονιάς, καθώς οι συνθήκες στην πίστα είναι τελείως διαφορετικές από τις συνθήκες στο δυναμόμετρο.
Η αρχή της φετινής σεζόν για τους Ιάπωνες κατασκευαστές δεν ήταν η καλύτερη, με την McLaren να μαζεύει τους πρώτους της βαθμούς στον αγώνα του Azerbaijan. Τα βασικά προβλήματα που αντιμετώπισε η Βρετανική ομάδα ήταν προβλήματα αξιοπιστίας και επιδόσεων. Στους τελευταίους αγώνες είδαμε πως τα προβλήματα αξιοπιστίας έχουν ελαττωθεί σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο η απόδοση παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Σε συνέντευξη που έδωσε στο επίσημο site της Honda, ο υπεύθυνος της Honda F1, Yusuke Hasegawa, τόνισε ότι η Ιαπωνική εταιρία γνωρίζει την πρόοδο που έχει κάνει από την αρχή της σεζόν τονίζοντας ότι δεν περίμενα σε τέτοια έκταση τα προβλήματα που αντιμετώπισαν:
«Πολλά ήταν αυτά που δεν μπορούσαμε να δοκιμάσουμε στην, οπότε είναι λογικό να πρέπει να ελέγξουμε κάποιες παραμέτρους του μονοθέσιου, το δοχείο λαδιού είναι από τα πιο σημαντικά εξαρτήματα, έχουμε ένα σύστημα για την δοκιμή του αλλά δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε την ίδια ποσότητα κάθετης δύναμής που θα δέχεται στο μονοθέσιο.
«Φυσικά όταν σχεδιάζουμε ένα εξάρτημα λαμβάνουμε υπόψιν τις συνθήκες που θα επικρατούν στο μονοθέσιο αλλά σε θεωρητικό επίπεδο, ωστόσο μερικές φορές δεν είναι ίδιες οι συνθήκες οπότε για αυτό το λόγο είχαμε αρχικά πρόβλημα με το δοχείο λαδιού.
Και προσέθεσε:
«Το δεύτερο πρόβλημα που είχαμε ήταν εξαιτίας των κραδασμών, στην δυναμομέτρηση το μοντέλο είναι πιο στιβαρό και ισχυρό, οπότε δεν υπάρχουν συγχρονισμένες δονήσεις, αλλά στο μονοθέσιο μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ελαστικά υπάρχει πολύ λιγότερη αδράνεια. Η χαμηλή αδράνεια δεν δημιουργεί πάντα δονήσεις αλλά η συμπεριφορά των εξαρτημάτων είναι πολύ διαφορετική από την δυναμομέτρηση, για αυτό είχαμε πολλές δονήσεις στο μονοθέσιο. Φυσικά ξέραμε ότι θα υπάρχουν κάποιες δονήσεις ωστόσο δεν περιμέναμε να είναι τόσο πολλές».
Με την αξιοπιστία να έχει βελτιωθεί, η McLaren πιέζει την Honda ώστε να φέρει περισσότερες αναβαθμίσεις, η τρίτη έκδοση του κινητήρα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Grand Prix Αυστρίας. Πλέον οι προσπάθειες της Ιαπωνικής εταιρίας έχουν επικεντρωθεί στην τέταρτη έκδοση του κινητήρα, με τον Hasegawa να λέει ότι είναι απόφαση της εταιρίας να συνεχίσει να ακολουθεί τον ίδιο σχεδιασμό και την επόμενη σεζόν, πράγμα που σημαίνει ότι θα πιέσουν μέχρι το τέλος φέρνοντας συνέχεια αναβαθμίσεις.
«Δεν θα σταματήσουμε να πιέζουμε, πρέπει να συνεχίσουμε τις αναβαθμίσεις, φυσικά οι επιδόσεις και τα αποτελέσματα είναι το πιο σημαντικό πράγμα αλλά κοιτάμε και την μελλοντική εξέλιξη μας. Σε σχέση με την περσινή σεζόν έπρεπε να κάνουμε αλλαγές στον σχεδιασμό μας, αλλά την επόμενη σεζόν θα συνεχίσουμε πάνω στο ίδιο μοντέλο.
«Είναι καλό που θα έχουμε την ίδια βάση καθώς η βελτίωση της φετινής σεζόν είναι συνδεδεμένη με την εξέλιξη του επόμενου έτους. Οπότε αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να σταματήσουμε την εξέλιξη, από την δική μας οπτική γωνία έχουμε ήδη ξεκινήσει να δουλεύουμε για την επόμενη σεζόν».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify