Παρά το πολύ γρήγορο πέρασμα του Lewis Hamilton στο Q2, ο Βρετανός δεν κατάφερε να κατακτήσει την pole position. O Lewis Hamilton από νωρίς στις κατατακτήριες έδειξε πως είχε έλλειψη ταχύτητας σε σχέση με τις πολύ γρήγορες Ferrari.
Το πέρασμα του Hamilton στο Q2 ήταν ιδιαίτερα γρήγορο αφήνοντας για λίγο πίσω του τον Vettel, δεν ήταν όμως καθοριστικό για να του δώσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση του αγώνα.
Κατά την πρώτη προσπάθεια του Hamilton στο Q3, το μονοθέσιο της Mercedes εξετράπη της πορείας του στη στροφή 4 με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να μην κάνει καν προσπάθεια για άξια χρονομέτρησης, ενώ από την ενδοεπικοινωνία ο Hamilton παραπονέθηκε για κραδασμούς στα ελαστικά του.
Ο Toto Wolff, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, δήλωσε σχετικά με τις κατατακτήριες: «Καθ όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων βελτιωθήκαμε και νομίζω πως βρισκόμασταν στη μάχη για την pole position.
«Αλλά προφανώς το λάθος του προτελευταίου γρήγορου γύρου του Lewis έθεσε σε κίνδυνο την τελευταία προσπάθεια του. Ωστόσο, είμαι εντάξει (σε σχέση με τη διαφορά που είχαμε με τη Ferrari)».
Οι Lewis Hamilton και Valteri Bottas θα ξεκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής από τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης έχοντας μπροστά τους τις Ferrari των Vettel & Raikkonen.
Η πίστα του Hungaroring φημίζεται για τη δυσκολία της, όσον αφορά τα προσπεράσματα, κάτι που έχει στο μυαλό του έντονα ο Lewis Hamilton, ο οποίος θεωρεί πως πολλά μπορούν να κριθούν από τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν τα ασημί βέλη αλλά και τα μονοθέσια της Ferrari.
«Δε μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Πιθανότερο είναι να δημιουργηθεί ένα τρενάκι εκτός αν κάνουμε κάτι με τη στρατηγική» δήλωσε ο Hamilton.
Εκτός της στρατηγικής που θα ακολουθήσουν οι ομάδες, τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πως καθοριστικό ρόλο στην άνοδο των οδηγών στο grid παίζει η εκκίνηση, σύμφωνα με τον Wolff.
«Είναι πολύ δύσκολο (το προσπέρασμα). Η εκκίνηση είναι η καλύτερη ευκαιρία να τους προσπεράσεις, καθώς η πρώτη στροφή βρίσκεται αρκετά μακριά (από τη σχάρα εκκίνησης).Πιστεύω πως η στρατηγική δεν προσφέρει πολλές δυνατότητες (για προσπέρασμα)».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify