Νικητής στην πίστα του Spa αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Sebastian Vettel και Daniel Ricciardo. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen Bottas, Hulkenberg, Grosjean, Massa, Ocon και Sainz.
Στην εκκίνηση, ο Alonso ανέβηκε 7ος κι ο Vettel κόλλησε πίσω από τον Hamilton στη μεγάλη ευθεία, χωρίς όμως να καταφέρει να ολοκληρώσει το προσπέρασμα. Στο τέλος του πρώτου γύρου ο Hulkenberg πέρασε τον Alonso στην Bus Stop, με τον Ισπανό να μην εγκαταλείπει και επανέκτησε τη θέση του, στο τέλος της μεγάλης ευθείας. Την ευκαιρία προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ο Ocon, χωρίς αποτέλεσμα. Στον επόμενο γύρο, ο Hulkenberg πέρασε τον Alonso στη μεγάλη ευθεία κι ο Perez τον Magnussen για τη 10η θέση, ενώ ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο κι ανέφερε στον ασύρματο πως μπορούν να μείνουν κοντά στον Hamilton προς το παρόν. Την 8η θέση έχασε ο Alonso από τον Ocon, και άμεσα έχασε και την 9η από τον Perez, με τον Ισπανό να αναφέρει πως είναι ντροπιαστικό αυτό που συμβαίνει. Με συνεχείς ταχύτερους γύρους, ο Vettel έπεσε στα 1,8 δεύτερα πίσω από τον Hamilton, ενώ ο Alonso έχανε ακόμα μια θέση, από τον Grosjean, πέφτοντας εκτός δεκάδας, με τον Ισπανό να λέει στον ασύρματο, πως δεν τον ενδιαφέρουν οι διαφορές από τους άλλους, καθώς κάνει ένα τεστ.
Στον 8ο γύρο, ο κινητήρας του Verstappen παρουσίασε βλάβη, με τον Ολλανδό να εγκαταλείπει στη μέση της μεγάλης ευθείας. Ο Magnussen ήθελε να αλλάξει ελαστικά, με την ομάδα να ικανοποιεί την επιθυμία του, βάζοντάς τον στα pits για τα μαλακά ελαστικά. Στον 11ο γύρο Ocon, Grosjean και Alonso μπήκαν στα pits για ελαστικά, βάζοντας πολύ μαλακή, μαλακή και μαλακή αντίστοιχα. Ο Hulkenberg ακολούθησε στον επόμενο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα, με τον Bottas να αναφέρει θερμική παραμόρφωση στα ελαστικά. Οι μηχανικοί του Vettel τον ρώτησαν πως είναι τα δικά του, με τον Γερμανό να λέει πως είναι ακόμη εντάξει. Στον 13ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα, αφήνοντας ελεύθερο τον Vettel και βγαίνοντας 4ος μπροστά από τον Ricciardo. Στον 14ο γύρο, ο Bottas ακολούθησε την τακτική του teammate του, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο Perez πέρασε τους Grosjean και Kvyat στη μεγάλη ευθεία, χάνοντας όμως τα φρένα και βγαίνοντας εκτός πίστας, ενώ ο Vettel στον 15ο γύρο μπήκε στα Pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, όπως κι ο Ricciardo, ενώ στον επόμενο γύρο μπήκε κι ο Raikkonen, βγαίνοντας 4ος πίσω από τον Bottas.
Οι αγωνοδίκες εξέταζαν το συμβάν του Perez, ενώ ο Raikkonen έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων stop & go, αφού δεν ελάττωσε την ταχύτητά του, όταν βρέθηκε σε καθεστώς κίτρινων σημαιών για το ακινητοποιημένο μονοθέσιο του Verstappen. Ο Raikkonen εξέτισε απευθείας την ποινή του βγαίνοντας πίσω από τον Perez, αλλά τον πέρασε άμεσα για την 7η θέση, ενώ ο Alonso ωρυόταν στον ασύρματο πως δεν θέλει άλλη επικοινωνία για το υπόλοιπο του αγώνα. Ο Perez έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων, ενώ ο Vettel ήταν σε ζώνη DRS από τον Hamilton, για δυο γύρους, χωρίς όμως να καταφέρει να περάσει. Στη συνέχεια η διαφορά αυξήθηκε ελαφρώς, με τον Vettel να μένει όμως πολύ κοντά. Ο Raikkonen πέρασε και τον Ocon για την 6η θέση, ενώ η ομάδα ζήτησε από τον Hamilton διατηρήσει τη θέση του, με τον Βρετανό να απαντά πως προσπαθεί. Αμέσως, ο Βρετανός προσπάθησε να αυξήσει τη διαφορά του από τον οδηγό της Ferrari, όμως η διαφορά βρισκόταν σταθερά μεταξύ 1,3 και 1,8 δευτερολέπτων. Ο Raikkonen πέρασε με ευκολία τον Hulkenberg στον 25ο γύρο, για την 5η θέση. Στον 26ο γύρο, ο Alonso μπήκε στα pits για να εγκαταλείψει, κινούμενος αρκετά αργά και αναφέροντας πρόβλημα στον κινητήρα.
Οι δυο Force India είχαν επαφή στον 30 γύρο, με την αεροτομή του Ocon να βρίσκεται στην ευθεία πριν τη Eau Rouge και το πίσω δεξί ελαστικό του Perez να διαλύεται στη μεγάλη ευθεία. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα και οι οδηγοί βούτηξαν στα pits. Οι δυο Mercedes φορούσαν τη μαλακή γόμα, ενώ οι δυο Ferrari κι o Daniel Ricciardo την ultrasoft. O Hamilton παραπονούταν για την είσοδο και την παραμονή του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα, ενώ ρωτούσε και γιατί κινείται τόσο αργά, καθώς δεν μπορούσε να διατηρήσει τις κατάλληλες θερμοκρασίες για τα ελαστικά του. Στο τέλος του 33ου γύρου είχαμε ξανά αγώνα. Ο Vettel ήταν κολλημένος πίσω από τον Hamilton αλλά δεν κατάφερε την προσπέραση, ενώ πίσω του ο Bottas έχασε δυο θέσεις από τους Ricciardo και Raikkonen. Ο Vettel δεν φαινόταν να είναι σε θέση να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από τον Hamilton, ενώ οι αγωνοδίκες δεν απέδωσαν κάποια ποινή για την σύγκρουση των δυο Force India. Ενώ ο Hamilton ανέφερε πως τα πίσω ελαστικά του είχαν αρχίσει να υπερθερμαίνονται, ο μηχανικός του Vettel τον καλούσε να κινηθεί πιο γρήγορα, με τη διαφορά να πέφτει στο 1,1 δευτερόλεπτο. Τελικά ο μηχανικός του Perez του ζήτησε να επιστρέψει στα pits για να εγκαταλείψει. Ο Hamilton με καλή διαχείριση των ελαστικών, κατάφερε να αυξήσει λίγο τη διαφορά και να διατηρήσει τη θέση του έναντι του Vettel.
Αναλυτικά η κατάταξη:
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | L. Hamilton | – |
2 | S. Vettel | +2.358 |
3 | D. Ricciardo | +10.791 |
4 | K. Raikkonen | +14.471 |
5 | V. Bottas | +16.456 |
6 | N. Hulkenberg | +28.087 |
7 | R. Grosjean | +31.553 |
8 | F. Massa | +36.649 |
9 | E. Ocon | +38.154 |
10 | C. Sainz | +39.447 |
11 | L. Stroll | +48.999 |
12 | D. Kvyat | +49.940 |
13 | J. Palmer | +53.239 |
14 | S. Vandoorne | +57.078 |
15 | K. Magnussen | +67.262 |
16 | M. Ericsson | +69.7111 |
RET | S. Perez | – |
RET | F. Alonso | – |
RET | M. Verstappen | – |
RET | P. Wehrlein | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify