Ο Fernando Alonso έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει δώσει κανένα τελεσίγραφο στη McLaren, παρά τα όσα ακούστηκαν πως για να μείνει στην ομάδα και το 2018 απαίτησε να αποχωρήσει η Honda.
Πολλά ακούστηκαν για τη σχέση που έχει πλέον ο Alonso με τους Ιάπωνες, ειδικά μετά το πολύ δύσκολο GP στο Spa, εκεί όπου ο Ισπανός δε δίστασε να χαρακτηρίσει «ντροπιαστική» την κατάσταση κατά τη διάρκεια του κυριακάτικου αγώνα.
Ωστόσο, σε δηλώσεις του πριν το Ιταλικό Grand Prix, o ίδιος εξήγησε πως δεν έχει δώσει τελεσίγραφο στη McLaren, υπό τη μορφή του διλήμματος ‘ή εγώ, ή η Honda’, διατρανώντας έτι μία φορά την πίστη του στην ομάδα:
«Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Δεν έχω αποφασίσει, και κυρίως δεν είμαι μεγαλύτερος από την ομάδα… δουλεύουμε 1000 άτομα στη McLaren-Honda με στόχο το πρωτάθλημα. Γνωρίζουμε ότι τα πράγματα δεν κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση, δεν είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί μετά από τρεις σεζόν, όλοι θέλουμε να αλλάξει αυτή η κατάσταση, κι εγώ ως ένας των 1000 ατόμων που εργάζονται εδώ.
«Είμαστε η McLaren, θέλουμε το ίδιο πράγμα: να είμαστε ανταγωνιστικοί.»
Δεν εγκατέλειψε επίτηδες στο Βέλγιο
Μάλιστα, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής απάντησε και σε όσους πιστεύουν ότι εγκατέλειψε επίτηδες στο Spa, μιας και η Honda δε βρήκε κανένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος που χρησιμοποιούσε:
«Το διάβασα αυτό, κι εξεπλάγην. Φαίνεται πως ο κόσμος ξεχνά ότι αγωνίζομαι εδώ, τρία χρόνια τώρα, παλεύοντας για το Q1, δίνοντας το 100% στις εκκινήσεις, πιέζοντας στα όρια το μονοθέσιο στο Q1 της Ουγγαρίας για να περάσω στο Q2, και προσπαθώντας να οδηγήσω με σπασμένα πλευρά στο Μπαχρέιν.
«Όταν το διάβασα αυτό, είδα ότι ο κόσμος δεν επικεντρώθηκε στα ουσιώδη που έγιναν στο Spa. Υπήρχε περισσότερη δράση μπροστά μου, παρά πίσω μου.»
Για τα προβλήματα που τον ώθησαν εκτός αγώνα, σχολίασε:
«Είχα μερικά θέματα με τη μονάδα ισχύος 3-4 γύρους πριν εγκαταλείψω. Το αντιμετώπισα αυτό μερικές φορές και πιο πριν, όταν κάποιοι αισθητήρες άρχισαν να χαλάνε, κάποια πράγματα πήγαιναν στραβά και αμέσως έσκασε ο κινητήρας.
«Αυτή τη φορά, μετά από αυτά τα πρώτα προβλήματα, εγκαταλείψαμε και οι μηχανικοί έλεγξαν τον κινητήρα. Όλα έμοιαζαν να είναι καλά, όπως τα είδαν. Θα προσπαθήσουμε να βάλουμε αυτό τον κινητήρα αύριο στο FP2. Αν χαλάσει, θα τον αλλάξουμε, σίγουρα. Αν αντέξει, πιθανότατα θα τον κρατήσουμε.»
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify