Κύριος χορηγός της Red Bull η Aston Martin από το 2018;

SINGAPORE – SEPTEMBER 17: Aston Martin branding on the Red Bull Racing RB12 nose during final practice for the Formula One Grand Prix of Singapore at Marina Bay Street Circuit on September 17, 2016 in Singapore. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Η Aston Martin πρόκειται να γίνει κύριος χορηγός της Red Bull, από το 2018, σύμφωνα με πηγές του motorsport.com.

Ο Christian Horner αρνήθηκε να επιβεβαιώσει την είδηση, αναφέροντας όμως πως θα υπάρξουν ανακοινώσεις σύντομα.

«Μπορείτε να υποθέτετε ό,τι θέλετε, αλλά δεν πρόκειται να επιβεβαιώσω τίποτα. Έχουμε μια εξαιρετική σχέση με την Aston, προφανώς δουλεύουμε πάνω στην εξέλιξη του υπεραυτοκινήτου Valkyrie για εκείνους.

«Κάνουν μια εξαιρετική δουλειά, το προϊόν είναι εξαιρετικό και έχουν πολλά εξαιρετικά πράγματα στη γραμμή παραγωγής. Υπάρχουν ειδήσεις που θα ακολουθήσουν τις επόμενες εβδομάδες».

Από την πλευρά του, o CEO της Aston Martin, παραδέχεται πως υπάρχουν συζητήσει για την επέκταση της συνεργασίας των δυο πλευρών.

«Είναι σωστό να πούμε πως ένας από τους λόγους που είμαι σήμερα εδώ είναι να συζητήσουμε πως διαφαίνεται η επόμενη σεζόν. Και σε αυτό το πλαίσιο, θα παρέχουμε ή όχι μια ανεξάρτητη κινητήρια μονάδα το 2021. Και τώρα ενώστε τις κουκίδες.

«Μας αρέσει το άθλημα και είμαστε μια εταιρία που στοχεύει να είναι τόσο πολύτιμη όσο η Ferrari. Αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να αντιγράψουμε τη Ferrari με κάθε πιθανό τρόπο. Είμαστε πιο δυνατοί στο WEC, αλλά το να έχουμε μια παρουσία στην F1 είναι ενδιαφέρον».

Ο Palmer σχολίασε πως το αν θα εμπλακεί όντως η εταιρία τους στην κατασκευή ενός κινητήρα F1, θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις που θα λάβει η FIA.

«Δεν ξέρω τι θα συμβεί με τον κινητήρα. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο σοβαρή είναι η FIA στο να φέρει το θέαμα πίσω στο άθλημα.

«Ως εταιρία βρισκόμαστε κατά κάποιο τρόπο στον ίδιο κόσμο με την F1, συχνά με τους ίδιους μηχανικούς. Οπότε, οι τεχνικές δυνατότητες υπάρχουν, είναι απλά ένα θέμα χρημάτων.

«Μέχρι ένα σημείο είναι εντάξει, αλλά αν πρόκειται να συνεχίσεις να έχεις συστήματα ανάκτησης θερμικής ενέργειας, κανένα όριο στα έξοδα και όσες ώρες στο δυναμόμετρο θες, τότε θα αποχωρήσουμε.

«Αλλά αν υπάρχει ένας τρόπος να λειτουργήσει, πιστεύω πως το άθλημα θα γινόταν πολύ πιο πλούσιο».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Το grid του GP Σιγκαπούρης 2017

Next Article

Επίσημο: Στη Force India και το 2018 ο Perez

Related Posts