Στην κορυφή της κατάταξης των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών βρέθηκε ο Sebastian Vettel καταρρίπτοντας το απόλυτο ρεκόρ πίστας, με χρόνο 1,31.261. Πίσω του βρέθηκε ο teammate του, Kimi Raikkonen, 6 δέκατα πιο αργός. Οι δυο Ferrari έδειχναν εκτός από την απόλυτη ταχύτητα, να έχουν και πολύ δυνατό ρυθμό αγώνα.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Daniel Ricciardo, ηγούμενος των δυο Red Bull, με τον Max Verstappen πίσω του, που αν και κινήθηκε αρκετά γρήγορα, παραπονέθηκε για υποστροφή στο μονοθέσιο, επιστρέφοντας στα pits για αλλαγές στο set-up. Οι Ταύροι έδειξαν επίσης ενθαρρυντικό ρυθμό αγώνα, ευρισκόμενοι ανάμεσα στις Ferrari και τις Mercedes.
Στην πέμπτη, θέση αναρριχήθηκε ο Fernando Alonso, κάνοντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση, κρατώντας πίσω του τις δυο Mercedes, στις θέσεις 6 και 7, με τον Valtteri Bottas μπροστά, ο οποίος είχε μια έξοδο στη στροφή 11 της πίστα, χωρίς να έχει κάποια επαφή με τις μπαριέρες και επέστρεψε στα pits και τον Lewis Hamilton να ακολουθεί και να έχει επίσης μια έξοδο στη διαδικασία, καθώς έχασε το πίσω μέρος της W08 στη στροφή 7, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην αμμοπαγίδα της στροφής 8, χωρίς όμως να κολλήσει.
Στις θέσεις οκτώ, εννέα και δέκα βρέθηκαν οι Perez, Hulkenerg και Ocon, με μικρές σχετικά διαφορές μεταξύ τους, δείχνοντας πως ίσως να έχουμε μια ενδιαφέρουσα μάχη στο midfield.
Ο Romain Grosjean πάτησε ένα κάλυμμα φρεατίου, που κατέστρεψε το πίσω δεξί ελαστικό του και τον έστειλε στις μπαριέρες, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί, βγάζοντας την κόκκινη σημαία και διακόπτοντας εν τέλει οριστικά και πρόωρα τη διαδικασία.
Ο Carlos Sainz παραπονούταν για την κακή οδηγησιμότητα του μονοθεσίου του, αναφέροντας πως τίποτα δεν είναι όπως έπρεπε. Λίγο αργότερα ο Ισπανός είχε μια έξοδο στη στροφή 11, αναφέροντας ξανά πως το μονοθέσιο δεν είναι οδηγήσιμο.
Ο Pierre Gasly επέστρεψε νωρίς στα pits, με καπνούς να βγαίνουν από την Toro Rosso του, ε τους μηχανικούς να σβήνουν τις φλόγες άμεσα και να προσπαθούν να διορθώσουν τη ζημιά στο μονοθέσιο, με τον οδηγό να επιστρέφει μετά από λίγο στην πίστα.
O Jolyon Palmer ανέφερε μεγάλο πρόβλημα με τα φρένα του, τα οποία μπλόκαραν, με αποτέλεσμα να χάσει τη γραμμή του και να κινηθεί προς το Pit lane, ενώ ήθελε να πάρει σωστά τη τελευταία στροφή.
Προβλήματα και για τον Marcus Ericsson, με τον Σουηδό να έχει έξοδο στη στροφή 9.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | S. Vettel | 1.31.261 |
2 | K. Raikkonen | +0.604 |
3 | D. Ricciardo | +0.838 |
4 | M. Verstappen | +0.848 |
5 | F. Alonso | +1.303 |
6 | L. Hamilton | +1.416 |
7 | V. Bottas | +1.459 |
8 | S. Perez | +1.601 |
9 | N. Hulkenberg | +1.799 |
10 | E. Ocon | +1.835 |
11 | J. Palmer | +2.120 |
12 | F. Massa | +2.133 |
13 | S. Vandoorne | +2.412 |
14 | L. Stroll | +2.557 |
15 | P. Gasly | +2.782 |
16 | C. Sainz | +2.843 |
17 | R. Grosjean | +2.857 |
18 | K. Magnussen | +3.082 |
19 | P. Wehrlein | +3.985 |
20 | M. Ericsson | +4.436 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify