Η Renault είναι έτοιμη να υιοθετήσει μία διαφορετική προσέγγιση το 2018, όσον αφορά την δημιουργία των κινητήρων, με στόχο τα καλύτερα αποτελέσματα στις κατατακτήριες.
Αν και η Renault έχει σημειώσει εμφανή πρόοδο τη φετινή χρονιά, στις κατατακτήριες αδυνατεί να πετύχει καλά αποτελέσματα. Με το μέγιστο να είναι απλά η είσοδος στο Q3, οι Γάλλοι δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστούν τις Mercedes και Ferrari.
Αυτή η αδυναμία πρέπει να εξαλειφθεί, σύμφωνα με τον Cyril Abiteboul, γι’ αυτό και η Renault πρόκειται να αλλάξει την προσέγγισή της το 2018.
«Είναι κάτι που είναι εντελώς αντιληπτό απ’όλους, ειδικά τους μηχανικούς. Είναι δύσκολο να δεχθούν να δώσουν το βάρος στην απόδοση έναντι της αξιοπιστίας. Ποτέ δεν ήταν αυτή η φιλοσοφία της Renault. Πάντα ίσχυε αυτό στην ιστορία της Renault στην Formula 1.»
«Υπάρχει όμως ακόμα ένα μειονέκτημα. Προσπαθούμε να βγούμε από αυτή την φιλοσοφία, αλλά είναι μία μεγάλη αλλαγή νοοτροπίας που θα έρθει με τα νέα άτομα που θα προστεθούν στο δυναμικό της ομάδας.»
Η διαφορά ρυθμού στους αγώνες σε σχέση με την Mercedes είναι πλέον σε αποδεκτά επίπεδα, αλλά το χάσμα δημιουργείται στις κατατακτήριες.
«Είναι ορατό ότι στον αγώνα έχουμε κάνει βήματα εμπρός. Έχουμε μειώσει τις διαφορές. Υπάρχει ένα μικρό έλλειμμα που κατά την γνώμη μου είναι δύο, με τέσσερα δέκατα. Όλα εξαρτώνται μέσα στην πίστα, αλλά για τέτοιες διαφορές μιλάμε»
«Σίγουρα η διαφορά είναι τέτοια που ένα πολύ καλό σασί μπορεί να την διαχειριστεί. Γι’ αυτό η Red Bull, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε στην αρχή της χρονιάς, κατάφερε να δημιουργήσει το καλύτερο σασί καταφέρνοντας να καλύψει την έλλειψη απόδοσης του κινητήρα και να διεκδικήσει νίκες.»
«Πάντως δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην κατάστασή μας σε σχέση με την εποχή των V8 που κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Δεν είχαμε τον καλύτερο κινητήρα του grid, αλλά καταφέραμε να το διαχειριστούμε. Η Red Bull με αυτό τον τρόπο κατάφερε να κατακτήσει τέσσερα διαδοχικά πρωταθλήματα, οπότε για εμάς και την Red Bull η κατάσταση είναι πολύ γνώριμη. Αλλά μιλάμε πάντα για τις συνθήκες αγώνα.»
«Η κατάσταση όμως δεν είναι ίδια και τα Σάββατα. Πρέπει να επιστρέψουμε σε αυτό, να μπορέσουμε να εστιάσουμε στην απόδοση, έναντι της αξιοπιστίας, κάτι για το οποίο δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα. Δεν υπάρχει σαφής εικόνα, αλλά υστερούμε περίπου μισό δευτερόλεπτο.»
Τα μικρότερα επίπεδα καύσης λαδιού στους κινητήρες είναι κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει την Renault.
«Έχουμε την απαιτούμενη απόδοση στην δυναμομέτρηση και μπορούμε να την μεταφέρουμε στην πίστα την Κυριακή. Τα καλά είναι είναι ότι αυτή η απόδοση μπορεί να μας φέρει σε ανταγωνιστική θέση έναντι της Mercedes. Πιστεύω πως αυτή την δύναμη την χρειαζόμαστε και το Σάββατο.»
«Ξέρουμε ότι οι κανονισμοί πρόκειται να αλλάξουν και θα είναι πιο αυστηροί πάνω στην καύση του λαδιού. Αυτό είναι κάτι που δεν έχουμε εξερευνήσει τελείως, μίας και δεν αναφέρεται ακριβώς στους κανονισμούς. Αυτό είναι το στυλ μας, να είμαστε απόλυτα δίκαιοι στην ερμηνεία τους. Κάποιες φορές υπερβολικά πολύ. Οπότε ίσως επωφεληθούμε από αυτή την αλλαγή.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify