Η πίστα του Άμπου Ντάμπι θα πάρει δύο ζώνες DRS όπως είδαμε και στο νέο Grand Prix της Ινδίας, πρίν από δύο εβδομάδες.
Η πρώτη ζώνη θα βρίσκεται στην μεγαλύτερη ευθεία της πίστας, μεταξύ των στροφών 7 και 8. Οι οδηγεί θα έχουν την ευκαιρία να ενεργοποιήσουν το DRS στην μέση της ευθείας, με την μεγαλύτερη πιθανότητα για προσπέραση στις στροφές 8 και 9.
Η δεύτερη ζώνη θα υπάρχει αμέσως μετά, στην ευθεία ανάμεσα στην στροφή 9 και 11. Η ενεργοποίηση του συστήματος θα γινεται μετά της μικρής κλίσης στροφή, 10, μέχρι το τέλος της ευθείας στη στροφή 11.
Η πίστα του Άμπου Ντάμπι δεν φημίζεται για την δυνατότητα προσπέρασης, όπως είδαμε πέρυσι, και γιαυτό η μόνη ελπίδα των διοργανωτών είναι το DRS και τα λάστιχα της Pirelli.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify