Μία ενδεχόμενη «μάχη» ανάμεσα σε προμηθευτές ελαστικών θα έβλαπτε την F1, καθώς τα κόστη θα ανέβαιναν κατακόρυφα, σύμφωνα με τον άνθρωπο της Pirelli, Mario Isola.
Η Pirelli είναι η αποκλειστική πάροχος ελαστικών στην Formula 1 από το 2011 με το συμβόλαιό της να εκπνέει το 2019. Τελευταία φορά που υπήρχαν περισσότεροι από ένας προμηθευτές ελαστικών ήταν το 2006 και με την Michellin και Bridgestone.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση του Motorsport Network, το 69.4% θα ήθελε να υπάρξει τουλάχιστον ακόμα ένας προμηθευτής εκτός της Pirelli, ωστόσο, ο Mario Isola δεν βρίσκει σωστή την συγκεκριμένη ιδέα.
«Είναι μία διαφορετική κατάσταση. Αυτή την στιγμή προμηθεύουμε το ίδιο προϊόν σε όλες τις ομάδες, οπότε όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο σε θέμα ελαστικών. Αν ανοίξει ο ανταγωνισμός θα ανέβουν και τα κόστη, καθώς πρέπει να γίνουν πολλές δοκιμές».
«Οι μεγάλες ομάδες θα έχουν καλύτερα ελαστικά από τις μικρότερες, καθώς δεν θα υπάρχει η υποχρέωση να δίνεις τα ίδια ελαστικά σε όλους. Θα δημιουργηθεί κι άλλο χάσμα μεταξύ των μεγάλων ομάδων και των υπολοίπων. Με δύο ή τρεις προμηθευτές ελαστικών μπορεί να υπάρξουν δύο ή τρεις ομάδες που μάχονται για την κορυφή. Οι άλλες όμως θα είναι σε δυσμενή θέση. Με τα ελαστικά μπορείς να βρεις εύκολα μισό δευτερόλεπτο ή και παραπάνω, γι’ αυτό η ψαλίδα θα ανοίξει».
Το 2017 ο ανταγωνισμός ήταν μεγαλύτερος από τα προηγούμενα χρόνια, έτσι ο Isola θεωρεί πως το 2018 μπορεί να είναι ακόμα καλύτερο.
«Το πρωτάθλημα δεν ήταν κακό, είχαμε δύο ομάδες που πάλεψαν γα το πρωτάθλημα. Και η Red Bull στο τέλος ήταν δυνατή. Φέτος περιμένω αυτές τις τρεις ομάδες συν κάποιες εκπλήξεις. Σίγουρα η Renault θα είναι πιο ανταγωνιστική, πιθανώς και η Force India. Ελπίζω πως θα έχουμε ένα ωραίο πρωτάθλημα.
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify