FIA και F1 συνεργάζονται για την αύξηση των προσπεράσεων, δηλώνει ο Brawn

Ο επικεφαλής αγωνιστικών θεμάτων της F1, Ross Brawn, αναφέρθηκε στα λιγοστά προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του GP της Αυστραλίας, τονίζοντας πως FIA και F1 δουλεύουν μαζί προς την επίλυση αυτού του ζητήματος.

Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος είδε τους οδηγούς να ακολουθούν, αλλά να μην μπορούν να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους, παρά την τρίτη ζώνη DRS που προστέθηκε για αυτόν τον λόγο.

Συγκεκριμένα, μέσα σε 57 γύρους (εξαιρώντας δηλαδή των πρώτο) έγιναν 5 προσπεράσματα.

Σε αυτήν την ανομβρία αναφέρθηκε με δηλώσεις του ο Ross Brawn:

«Το Grand Prix της Αυστραλίας έχει πολλά να προσφέρει στους πάνω από 300 χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στο Albert Park το Σ/Κ και τους εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους που είδαν τον αγώνα στην τηλεόραση ή μέσω των social media. Παρόλα αυτά, έλειπε ένα σημαντικό στοιχείο, κι αυτό ήταν τα προσπεράσματα, καθώς έγιναν ελάχιστα σε αυτόν τον εναρκτήριο αγώνα. Είναι σημαντικό τα μονοθέσια να μπορούν να πλησιάζουν το ένα το άλλο και να μάχονται ρόδα με ρόδα.»

Και συνέχισε:

«Όταν υπάρχει μικρή διαφορά ανάμεσα σε δύο μονοθέσια, είναι σχεδόν αδύνατο για αυτόν που ακολουθεί να φτάσει αρκετά κοντά ώστε να επιτεθεί. Το είδαμε αυτό την Κυριακή, με τον Hamilton και τον Vettel, τον Verstappen και τον Magnussen, και τον Verstappen με τον Alonso, τον Ricciardo και τον Raikkonen.

«Σκεφτείτε πόσες μάχες ρόδα με ρόδα χάσαμε! Κι, για πρώτη φορά, είχαμε ακόμα και τρίτη ζώνη DRS, ειδικά για να αυξηθούν οι πιθανότητες για κάποιο προσπέρασμα.»

Μάλιστα, ο Βρετανός αποκάλυψε πως η F1 μαζί με τη FIA ψάχνουν τρόπους να ξεπεραστεί αυτό το σημαντικό πρόβλημα, με φόντο το 2021 και τις ριζικές αλλαγές των κανονισμών:

«Το θέμα είναι ότι, μέχρι να έχουμε μία δομημένη προσέγγιση απέναντι στο πρόβλημα, δε θα δούμε βελτίωση. Ένας από τους στόχους μας είναι για το 2021 να έχουμε μονοθέσια που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να παλεύουν στην πίστα. Για αυτόν τον λόγο, η FIA και η F1 διεξάγουν αεροδυναμικά τεστ με δύο αυτοκίνητα, τόσο στην αεροδυναμική σήραγγα, όσο και σε CFD.

«Πρέπει να σχεδιάσουμε τα μονοθέσια με στόχο την διατήρηση του επιπέδου απόδοσης που έχουν τώρα, αλλά και με τη δυνατότητα να μπορούν να παλεύουν ρόδα με ρόδα. 

«Οι φίλαθλοι της Formula 1 θέλουν να δουν θέαμα και τα προσπεράσματα είναι πιο συναρπαστικό και θεαματικό στοιχείο που μπορείς να έχεις στην πίστα. Όλη η κοινότητα της F1 πρέπει να κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση, γιατί οι fans είναι το μεγαλύτερό μας ‘χαρτί’.»

Πηγή: motorsportweek.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Στο GP του Μπαχρέιν η παρουσίαση των μελλοντικών πλάνων της Liberty

Next Article

Ζητούν εξηγήσεις για τη σχέση Ferrari-Haas οι ανταγωνιστές

Related Posts