Ζητά περιορισμούς στους νέους κανονισμούς η McLaren

Albert Park, Melbourne, Australia. Sunday 25 March 2018. Fernando Alonso, McLaren MCL33 Renault, leads Stoffel Vandoorne, McLaren MCL33 Renault. Photo: Andy Hone/McLaren ref: Digital Image _ONZ9265

Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, δηλώνει πως οι κανονισμοί που θα ισχύσουν από το 2021 κι έπειτα θα πρέπει να έχουν περισσότερους περιορισμούς, ώστε να αμβλυνθούν οι διαφορές ανάμεσα στις ομάδες του grid.

Ο Γάλλος θεωρεί πως για να αυξηθεί το θέαμα απαιτείται να μειωθεί η διαφορά στην απόδοση ανάμεσα στις ομάδες κι ο τρόπος που θεωρεί πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί είναι αυξάνοντας τους σχεδιαστικούς περιορισμούς στους νέους κανονισμούς, ώστε να συμπλησιάσουν οι αποδόσεις όλων των ομάδων του grid.

Συγκεκριμένα ο Γάλλος δήλωσε: «Έτσι είναι. Οι κανονισμοί οριστικοποιήθηκαν για λίγα χρόνια κι εδώ βρισκόμαστε. Από τη στιγμή που δε μπορούμε όλοι να πιάσουμε ένα επίπεδο στην απόδοση, θα είμαι το ίδιο.

«Η Mercedes σχεδίασε ένα πολύ ανταγωνιστικό κινητήρα και μονοθέσιο από την αρχή της υβριδικής εποχής και μοιάζει πολύ δύσκολο να τους φτάσεις.

«Πιστεύω πως πρέπει τώρα να έχουμε από τη Liberty και την FIA το νέο πακέτο κανονισμών από το 2021 και ευελπιστώ να υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί σε αυτό ώστε να μειωθεί η διαφορά ή να εξομαλυνθεί το πεδίο.

«Όλοι θέλουμε να έχουμε ένα εξαιρετικό θέαμα, όλοι θέλουμε να βλέπουμε αυτοκίνητα να μάχονται στην πίστα, ρόδα με ρόδα. Αυτό είναι που θέλουν να δουν οι οπαδοί. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε να έχουμε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο, που είναι πιο μικρή η διαφορά από τον πρώτο στον τελευταίο».

Την άποψη του Boullier συμμερίζεται κι ο Gunther Steiner της Haas, ο οποίος δηλώνει: «Οι κανονισμοί και το μέλλον θα πρέπει να προχωρήσουν ώστε υπάρξει ένα ίσο αγωνιστικό επίπεδο ή όσο πιο κοντά σε αυτό γίνεται.

«Υπάρχει μια διαφορά αυτή τη στιγμή και γι’ αυτό έχουμε αυτό, τις τρεις κορυφαίες ομάδες που μάχονται για το πρωτάθλημα κι εμείς μαχόμαστε για ψίχουλα.

«Κάνουν καλή δουλειά για να παίρνουν τόσα χρήματα, να τα ξοδεύουν και να τα επενδύουν. Εμείς δε μπορούμε. Είναι μέρος του ανταγωνισμού, αλλά είναι καλό για το άθλημα; Δε νομίζω».

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Επισημοποιήθηκαν οι αλλαγές στους κανονισμούς της PowerStage

Next Article

Επεκτείνεται η δεύτερη ζώνη DRS στο Μπαχρέιν

Related Posts