Η απόδοση του DRS το 2019 θα είναι αρκετά αυξημένη σύμφωνα με την FIA.
Οι αλλαγές που ψηφίστηκαν στο Grand Pricx του Αζερμπαϊτζάν για τις εμπρός και πίσω αεροτομές αλλά και στα bargeboards έγιναν με σκοπό να αυξηθούν τα προσπεράσματα κατά την διάρκεια των αγώνων. Με την νέα πίσω πτέρυγα η απόδοση του DRS θα αυξηθεί σε ικανοποιητικό βαθμό ώστε να μπορούν να γίνουν προσπεράσεις ακόμα και στις μικρές ευθείες.
«Η επίδραση του DRS θα αυξηθεί περίπου κατά 25-30%,» δήλωσε O Νικόλας Τομπάζης, τεχνικός έφορος όλων των πρωταθλημάτων μονοθέσιων.
«Η συνολική οπισθέλκουσα του μονοθεσίου όταν ανοίγει το DRS σε σύγκριση με την κανονική θα είναι μεγαλύτερη, έτσι η ταχύτητα του μονοθεσίου που ακολουθεί θα είναι μεγαλύτερη. Επομένως η πιθανότητα ότι μπορεί να πλησιάσει το προπορευόμενο μονοθέσιο να αυξηθεί.»
Οι αλλαγές στο DRS θα είναι αρκετά πιο εμφανείς στις μικρές ευθείες, σύμφωνα με τον Charlie Whitting.
«Ο κύριος πλεονέκτημα για μας είναι ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε πιο αποδοτικό το DRS στις μικρές ευθείες.
«Αυτή την στιγμή προσπαθούμε να μεγαλώσουμε τις ζώνες DRS όπου μπορούμε, όπως στην Μελβούρνη, για παράδειγμα. Ίσως υπάρξει και μία επιπλέον ζώνη DRS στον Καναδά. Σε αυτά τα σημεία όπου με την επιπλέον ισχύ του DRS θα τα κάνουμε πιο αποδοτικά.»
Πηγή: racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify