Η Liberty Media μαζί με τη FIA στοχεύουν στην αλλαγή της διαμέτρου των τροχών, περνώντας από τις 13 στις 18 ίντσες, για το 2021.
Η ιδέα της αύξησης της διαμέτρου των τροχών στην Formula 1 δεν είναι κάτι καινούριο. Το 2014, η Pirelli είχε πιέσει προς αυτήν την κατεύθυνση, και μάλιστα είχε δοκιμάσει ελαστικά με ζάντες 18 ιντσών στο Silverstone με το μονοθέσιο της Lotus, αλλά και στο Μονακό το 2015, με μονοθέσιο GP2.
Κύριο επιχείρημα υπέρ αυτής της αλλαγής είναι το γεγονός πως οι 18 ιντσών ζάντες είναι πιο κοντά στα πρότυπα των ελαστικών παραγωγής, κάτι που θα βοηθήσει όχι μόνο στην ανάπτυξη των τεχνολογιών, αλλά και στο marketing της εταιρείας.
Ωστόσο, το μεγαλύτερο μειονέκτημα είχε να κάνει με τις επιπτώσεις αυτής της αλλαγής στις αναρτήσεις των μονοθέσιων. Οι ομάδες δεν ήταν στο σύνολό τους διατεθειμένες να κάνουν τις απαραίτητες τροποποιήσεις σε αυτόν τον τομέα, όμως τώρα φαίνεται πως έχουν υποχωρήσει.
Μόνο πρόβλημα σε αυτήν υπόθεση είναι το γεγονός πως το συμβόλαιο της Pirelli λήγει το 2019, κι αυτό σημαίνει πως, αν κάποια άλλη εταιρεία κάνει προσφορά, θα πρέπει να ξέρει πως είναι πιθανό να κατασκευάσει ελαστικά 13 ιντσών για μία χρονιά, προτού περάσει σε εκείνα των 18 – αν και ακούγεται έντονα πως η αλλαγή μπορεί να γίνει ακόμα κι από το 2020.
Πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος της Pirelli, Marco Tronchetti Provera, τόνισε πως η εταιρεία του είναι έτοιμη να κάνει αυτήν την μετατροπή:
«Είμαστε ανοιχτοί σε αυτό το ενδεχόμενο. Προφανώς πρέπει να βρουν το σωστό κράμα κανονισμών, και οι ομάδες θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτούς.
«Υπάρχουν μία σειρά θεμάτων σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική, τις αναρτήσεις. Όταν μπορέσουν οι ομάδες να ετοιμαστούν, τότε θα προχωρήσουμε.
«Για μας, το θέμα ήταν πάντα η τεχνολογία. Είμαστε χαρούμενοι και με τις 13 ίντσες, και με τις 18. Τα ελαστικά είναι πιο ορατά, όσο μεγαλύτερα, τόσο το καλύτερο. Αλλά οι τεχνολογικές προκλήσεις είναι διαφορετικές.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify