GP Ουγγαρίας – Αγώνας: Απλησίαστος ο Hamilton στο Hungaroring

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Ungarn 2018. Lewis Hamilton Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Hungarian GP 2018. Lewis Hamilton

Νικητής στο GP της Ουαγγαρίας αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Sebastiaν Vettel και ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ricciardo, Bottas, Gasly, Magnussen, Alonso, Sainz και Grosjean.

Με τους οδηγούς να έχουν καταταγεί με τα βρόχινα ελαστικά, είχαν όλοι τη δυνατότητα να επιλέξουν τα ελαστικά με τα οποία θα εκκινούσαν τον αγώνα. Οι Vettel και Sainz ήταν εκείνοι από τους πρώτους δέκα που φορούσαν τη μαλακή γόμα, ενώ όλοι γύρω τους ήταν με την ultrasoft. Τη μαλακή επέλεξαν ακόμη οι Alonso, Ricciardo, Hulkenberg, την ώρα που ο Stroll εκκίνησε από το pitlane με τη μέση γόμα.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έφυγε πολύ καλά, με τους Raikkonen και Vettel να επιτίθενται στον Bottas, με τον Φινλανδό να αμύνεται καλά, την ώρα που πίσω τους ο Verstappen ανέβηκε πέμπτος στην πρώτη στροφή. Στη στροφή 2 ο Vettel πέρασε τον Raikkonen για τη τρίτη θέση, ενώ ο Sainz είχε πέσει 8ος, πίσω από τους Gasly και Magnussen. Στις επαναλήψεις βλέπαμε τον Ricciardo να έχει επαφή με τον Ericsson, όπως κι ο Leclerc με μια από τις Force India, ενώ λίγο μετά ο Μονεγάσκος εγκατέλειψε. Ο Ricciardo βρισκόταν 14ος πίσω από τον Vandoorne με τους 2 τους να έχουν μια ενδιαφέρουσα μάχη. Στον 6ο γύρο, ο Verstappen ανέφερε απώλεια ισχύος, με τον Ολλανδό να εγκαταλείπει λίγο πριν το σικέιν, θέτοντας τον αγώνα σε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Η Sauber έβαλε τον Ericsson για αλλαγή ελαστικών μόλις στον 7ο γύρο, βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας τελευταίος. Ο Grosjean πέρασε τον Alonso στο τέλος του VSC, ενώ ο Ricciardo ήταν ο επόμενος που το έκανε. Ο Αυστραλός έφτασε πολύ σύντομα τον Grosjean, τον οποίο και πέρασε και βρέθηκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο πρωτοπόρος του αγώνα, Hamilton είχε ξεφύγει από τον δεύτερο Bottas που βρισκόταν περίπου 1,5 δεύτερο από τον Vettel, όση ήταν και η διαφορά μεταξύ των δυο Ferrari.

O Ricciardo συνέχιζε τη αναρρίχησή του, περνώντας τους Hulkenberg και Hartley με χαρακτηριστική ευκολία, ανεβαίνοντας 8ος. Στον 17ο γύρο, ο Raikkonen μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη μαλακή γόμα, σε ένα αργό pit stop, βγαίνοντας πίσω από τον Magnussen στην 6η θέση. Ένα γύρο μετά, η Mercedes αντέδρασε βάζοντας τον Bottas στα pits, βάζοντάς του τη μαλακή γόμα, με τον Φινλανδό να βγαίνει 4ος. Ο Ricciardo πέρασε πάλι με ευκολία τον Sainz, ενώ ο Raikkonen περνούσε τον Magnussen ανεβαίνοντας 5ος. Σε καθαρό αέρα ο Vettel ανέβασε το ρυθμό του, προσπαθώντας να πιέσει τον Hamilton να αντιδράσει ώστε να χρησιμοποιήσει περισσότερο τα ελαστικά του και να διαταράξει τη στρατηγική της Mercedes. Την ίδια ώρα πολύ καλό ρυθμό επιδείκνυαν και οι Bottas – Raikkonen με τα φρέσκα ελαστικά. Ο Ricciardo βρισκόταν πίσω από τον Magnussen, με τον Δανό να αμύνεται πολύ καλά έναντι του Αυστραλού, με τους δυο τους να έχουν μια πολύ καλή μονομαχία κι εν τέλει τον οδηγό της Red Bull να επικρατεί και να περνά 6ος.Ο Raikkonen πέρασε κι εκείνος τον Gasly, ευρισκόμενος πλέον 4ος. Ο Vettel έγραφε πλέον πολύ καλούς χρόνους, μειώνοντας τη διαφορά από τον Hamilton, όμως έκανε ένα λάθος στον τελευταίο τομέα, αυξάνοντας ξανά τη διαφορά. Όπως ενημερωνόταν από τον μηχανικό του ο Hamilton, δεν θα αργούσε να έρθει η στιγμή για τη δική του αλλαγή κι όντως στον 25ο γύρο μπήκε για τη δική του αλλαγή, με τον Βρετανό να βγαίνει 2ος, σε καθαρό αέρα, προβιβάζοντας τον Vettel στην πρωτοπορία του αγώνα. Πιο πίσω τους, ο Ricciardo περνούσε τον Gasly για την 5η θέση. Ο Raikkonen βρισκόταν περίπουυ 2,5 δεύτερα από τον Bottas και μείωνε σταδιακά τη διαφορά μεταξύ τους, την ώρα που ο ρυθμός του Vettel ήταν καλύτερος από εκείνον του Bottas και σε κάποιους γύρους καλύτερος κι από εκείνον του Hamilton. Ταυτόχρονα, ο Raikkonen είχε πλησιάσει σημαντικά τον Bottas, την ώρα που οι δυο τους θα συναντούσαν κίνηση μπροστά τους. Ο Magnussen μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα, σε ένα αργό pit stop, βγαίνοντας 9ος, με την Toro Rosso να αντιδρά και να βάζει τον Gasly στα pits επίσης για τη μαλακή γόμα, την ώρα που ο Vettel συναντούσε πιο αργά μονοθέσια μπροστά του και τον Γερμανό να παραπονείται για την έλλειψη μπλε σημαιών προσπαθώντας να ντουμπλάρει τους Sainz και Ocon. Η καθυστέρησή του ήταν σημαντική χάνοντας πάνω από 3 δευτερόλεπτα από τον Hamilton.

Στον 39ο γύρο ο Raikkonen μπήκε ξανά στα pits βγαίνοντας 5ος, με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, ενώ ένα γύρο μετά μπήκε κι ο Vettel, βάζοντας την ultrasoft σε ένα ακόμη αργό pit stop για τη Scuderia, βγαίνοντας πίσω και από τις δυο Mercedes. Άμεσα ο Γερμανός ρίχτηκε στη μάχη με τον Bottas. Ωστόσο δεν έδειχνε να έχει ικανοποιητικό ρυθμό, με τον Bottas να διατηρεί τη διαφορά από τον Γερμανό περίπου στα 3 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ο Γερμανός μείωσε ξανά τη διαφορά μεταξύ τους, πλησιάζοντας πολύ τον Φινλανδό, την ώρα που ο Vandoorne, ενώ βρισκόταν 9ος, κινούταν πολύ αργά και εγκατέλειψε στην πρώτη στροφή, θέτοντας τον αγώνα σε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Στην επανεκκίνηση, ο Vettel βρισκόταν ξανά κοντά στη δεύτερη Mercedes, με τα ελαστικά του Bottas να είναι πολύ πιο καταπονημένα. Ο Φινλανδός της Mercedes ανέφερε πως τα πίσω ελαστικά του έχαναν την πρόσφυσή τους, πράγμα που έφτασε άμεσα στα αυτιά του Vettel. Ήταν πασιφανές πως ο ρυθμός του Bottas περιόριζε σημαντικά τον Vettel, καθώς ο Raikkonen βρισκόταν κολλημένος πίσω του. Ο μηχανικός του Vettel τον ρωτούσε πόσο πιο γρήγορα μπορούσε να κινηθεί σε καθαρό αέρα, με τον Γερμανό να απαντά περίπου 1,5 δεύτερο ταχύτερα, τονίζοντας το πόσο τον καθυστερεί ο ακάθαρτος αέρας της Mercedes.

Όντας πολύ κοντά στον Bottas στον γύρο 65, ο Vettel είχε εξαιρετική έξοδο από τη στροφή 1 και βρέθηκε δίπλα στον Bottas στη στροφή 2, κάνοντας την κίνησή του από την εξωτερική στη στροφή 2, με τους δυο να έχουν επαφή, αφού ο Bottas έχασε τα φρένα και είχε σπασμένη εμπρός αεροτομή και τον Γερμανό χωρίς ζημιά στο μονοθέσιο. Ο Raikkonen επωφελήθηκε της κατάστασης κι ανέβηκε τρίτος πίσω από τον teammate του. Η επαφή τους θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες. Ο Ricciardo βρέθηκε κολλημένος πίσω από τον Bottas, με τους δυο να έχουν μια εξαιρετική μάχη και τον Φινλανδό να έχει υποστροφή στην πρώτη στροφή και να πέφτει πάνω στον Αυστραλό, με ζημιά και για τους δυο στα μονοθέσια. Ο Ricciardo πέρασε εν τέλει τον Bottas στη στροφή 1, με την επαφή τους να εξετάζεται επίσης από τους αγωνοδίκες. Εν τέλει ο Hamilton πήρε μια σημαντική νίκη στην Ουγγαρία, με τη Ferrari να περιορίζεται στις θέσεις 2 και 3.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 L. Hamilton
2 S. Vettel +17.123
3 K. Raikkonen +20.101
4 D. Ricciardo +46.419
5 V. Bottas +50.000
6 P. Gasly +73.273
7 K. Magnussen +1L
8 F. Alonso +1L
9 C. Sainz +1L
10 R. Grosjean +1L
11 B. Hartley +1L
12 N. Hulkenberg +1L
13 E. Ocon +1L
14 S. Perez +1L
15 M. Ericsson +2L
16 S. Sirotkin +2L
17 L. Stroll +2L
S. Vandoorne RET
M. Verstappen RET
C. Leclerc RET

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Φινλανδίας - 4η Μέρα: Εμφατική νίκη Tanak, εκτός ο Lappi

Next Article

Vettel - Ήταν ένας δύσκολος αγώνας

Related Posts