H Formula 1 δημοσίευσε μια σειρά μεγεθών με βάση τα οποία υπήρξε μια «σημαντική αύξηση» στο μέγεθος του κοινού του πρωταθλήματος σε τηλεόραση και ψηφιακές πλατφόρμες το 2018, την δεύτερη χρονιά διοίκησης της Liberty Media.
Τα μεγέθη αυτά δηλώνουν ότι 490.2 εκατομμύρια άνθρωποι ενασχολήθηκαν με το πρωτάθλημα κατά την διάρκεια του 2018, μια άυξηση 10% σε σχέση με το 2017.
Η αύξηση ήταν πιο έντονη στην Ινδία, την Γαλλία, την Ρωσία, τις ΗΠΑ και την Κίνα, με την τελευταία να επωφελείται από την δωρεάν μετάδοση των αγώνων από την τοπική τηλεόραση. Η Βραζιλία, η Κίνα και οι ΗΠΑ ήταν οι πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές αγορές, παρόλο που καμία από αυτές τις χώρες δεν εκπροσωπείθηκε από κάποιον οδηγό το 2018. Η Βραζιλία σημείωσε 115.2 εκατομμύρια “unique” θεατές, ενώ η Κίνα 68 και οι ΗΠΑ 34.2.
Μια αύξηση του 3% σημειώθηκε και στο συνολικό τηλεοπτικό κοινό, το οποίο έφτασε τα 1.59 δις άτομα, με την Βραζιλία, την Γερμανία και την Ιταλία να ηγούνται αυτής της κατηγορίας, η οποία λαμβάνει υπόψιν τις είκοσι μεγαλύτερες αγορές του κόσμου.
Ίσως πιο σημαντικά, η Formula 1 είδε ανάπτυξη και στις ψηφιακές αγορές, μια πτυχή της F1 η οποία δεν λάμβανε την απαραίτητη προσοχή μέχρι τα τελευταία χρόνια της διαχείρισης του Bernie Ecclestone και η οποία έχει υποστηριχθεί από τότε που ανέλαβε η Liberty Media.
Ο συνολικός αριθμός των followers ανάμεσα σε όλα τα κύρια μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, το Twitter, το Instagram και το YouTube, είναι πλέον 18.5 εκατομμύρια, μια αύξηση ίση με 53%.
Αυτό σημαίνει ότι η Formula 1 είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο άθλημα στα social media, ενώ επωφελήθηκε και από καινούργιες ενέργειες για το 2018, όπως η σειρά podcast με τίτλο “Beyond the Grid” και το Twitter show μετά τον κάθε αγώνα, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε εννέα Grand Prix την περασμένη σεζόν.
Η πίεση για μεγαλύτερο ψηφιακό «παρών» έχει αποτελέσει έναν πρωτεύοντα στόχο για την Liberty Media, η οποία τώρα θεωρεί ότι η Formula 1 έχει έναν μέσο φίλαθλο ηλικίας 40 ετών, φέρνοντάς την σε παρόμοια κατάσταση με άλλες μεγάλες κατηγορίες αθλημάτων.
Τέλος, σύμφωνα με δεδομένα που σύλλεξε η εταιρία IPSOS, το 61% των νέων φιλάθλων της Formula 1 τα τελευταία δύο χρόνια είναι κάτω από 35 ετών, με το 36% αυτών να είναι κάτω των 25, υποδεικνύοντας το eSport Series, το πρωτάθλημα που ξεκίνησε το 2017 βασισμένο στο επίσημο βιντεοπαιχνίδι της Formula 1, ως μια πρωτοβουλία η οποία έκανε άνοιγμα του πρωταθλήματος σε ένα πιο νεανικό κοινό.
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify