GP Βελγίου – Αγώνας: Πρώτη νίκη για Leclerc, Hamilton και Bottas στο βάθρο!

Το κλίμα ήταν βαρύ στην πίστα του Spa μετά τον θάνατο του Antoine Hubert στον χθεσινό αγώνα της Formula 2, με τα σύννεφα να καλύπτουν τον ουρανό, την πιθανότητα βροχής στο 40% και την διοργάνωση να τηρεί ενός λεπτού σιγή πριν από τον εθνικό ύμνο του Βελγίου. Νικητής του αγώνα αναδείχθηκε ο Charles Leclerc, σε έναν αγχωτικό αγώνα για τον ίδιο, μιας και η Ferrari δεν προέβλεψε σωστά την φθορά των ελαστικών. Δεύτερος ο Hamilton, τρίτος ο Bottas.

Στην εκκίνηση, ο Sainz στόλαρε και έπεσε στην τελευταία θέση, ενώ ο Hamilton πέρασε τον Vettel. Αμέσως μετά την Kemmel όμως, ο Γερμανός πέρασε τον Βρετανό για να ξαναπάρει την δεύτερη θέση. Ο Kimi Raikkonen είχε επαφή στην πρώτη στροφή με τον Max Verstappen, ο οποίος βούτηξε στην εσωτερική του Φινλανδού. Ο Ολλανδός τελικά κατέληξε στα ελαστικά στην αριστερή μεριά του λόφου, λόγω σπασμένης μπροστινής ανάρτησης και εγκατέλειψε. Το συμβάν έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Ο Raikkonen έκανε ένα pit stop για νέα πτέρυγα, το οποίο όμως διήρκησε πάρα πολύ και τον έριξε στην 18η θέση. Στο replay, έγινε γνωστό ότι και ο Ricciardo είχε επαφή στο συμβάν της πρώτης στροφής με τον Stroll. Ο Sainz τελικά σταμάτησε μέσα στην πίστα, λόγω κάποιου προβλήματος με τον κινητήρα, αφού είχε σβήσει και όταν ο Ισπανός σταμάτησε για ένα pit stop νωρίτερα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας παρέμεινε έτσι στην πίστα, μέχρι να μπορέσει να απομακρυνθεί και το πορτοκαλί μονοθέσιο.

Στο τέλος του τέταρτου γύρου, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε επιτέλους από την πίστα και ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι. Ο Vettel είχε ένα μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή, αλλά η πίεση του Bottas στον Hamilton μετά την Radillon δεν επέτρεψε στον Βρετανό να δοκιμάσει μια προσπέραση. Ο Norris βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με τον Grosjean και τον Magnussen αμέσως πίσω του. Ο Albon ήταν στην 14η θέση στην αρχή του έκτου γύρου και το ξεκίνημά του στην Red Bull φαινόταν δύσκολο. Οι δυο Renault βρίσκονταν στην 13η και 15η θέση (Hulkenberg και Ricciardo αντίστοιχα), χωρίς να μπορούν να περάσουν μπροστά από το τρενάκι επτά μονοθεσίων περίπου στο οποίο βρίσκονταν.

Ο Leclerc διεύρυνε την διαφορά από τον Vettel, το οποίο στο δέκατο γύρο ήταν πάνω από 2 δευτερόλεπτα. Ο Hamilton διατηρούσε τον Vettel σχετικά κοντά του, λίγω πάνω από ένα δευτερόλεπτο, ενώ είχε ξεφύγει από τον ομόσταυλό του, Bottas, ο οποίος ήταν 2.6 δεύτερα πίσω του. Ο Vettel φάνηκε να μην μπορεί να κινηθεί με τον προβλεπόμενο ρυθμό, αλλά η καλή επίδοση της Ferrari στις ευθείες δεν επέτρεπε στον Hamilton να κλείσει τελείως την διαφορά, ακόμα και με το DRS. Παράλληλα, ο Magnussen έχασε τρεις θέσεις σε ισάριθμους γύρος στο τέλος της Kemmel. Τελικά βρέθηκε στην 10η θέση στον 13ο γύρο, ενώ οι Perez, Gasly και Stroll ανέβηκαν μια θέση, ενώ τελικά έχασε και άλλες θέσεις, πάλι στο ίδιο σημείο, από τους Kvyat και Giovinazzi.

Στον 15ο γύρο ξεκίνησαν τα αλλεπάλληλα pit stops και για τους κορυφαίους της κατάταξης, με τον Vettel να είναι ο πρώτος, βγαίνοντας με ένα σετ μεσαίων ελαστικών, τα οποία φάνηκαν να δουλεύουν καλά στα μονοθέσια του midfield. Τελικά βγήκε στην πέμπτη θέση, αλλά πέρασε τον Norris με σχετική ευκολία και με τον Hamilton να μην σταματά, ο Γερμανός είχε το πλεονέκτημα. Στον 19ο γύρο, οι θεατές σηκώθηκαν και χειροκρότησαν εις μνήμην του Antoine Hubert, μια συγκινητική κίνηση.

Ο Vettel είχε πολύ καλό ρυθμό με τα μεσαία ελαστικά, ενώ η Ferrari κάλεσε τον Leclerc (+4.5s από τον Hamilton), στον 21ο γύρο. Το pit stop ήταν καλό, αλλά ο Vettel πέρασε μπροστά, αφού είχε «μαζέψει» την διαφορά. Οι δυο Mercedes δεν είχαν σταματήσει για νέα ελαστικά, αλλά ακολούθησαν την Ferrari με τα stops. Έτσι, ο Hamilton σταμάτησε στον 23ο γύρο, αλλά το pit stop του ήταν 1.1s πιο αργό από εκείνο του Leclerc. Ο Bottas σταμάτησε στον αμέσως επόμενο γύρο. Έτσι, η τετράδα ήταν Vettel, Leclerc, Hamilton και Bottas μετά τις αλλαγές στα μεσαία ελαστικά.

Ο Leclerc μείωσε την διαφορά του από τον Vettel, χρησιμοποιώντας τα πιο φρέσκα ελαστικά του. Υπήρξε επικοινωνία μεταξύ ομάδας και οδηγών και έτσι οι δυο Ferrari άλλαξαν θέσεις. Ο Hamilton στην τρίτη θέση βρισκόταν στο +4.1 από τον δεύτερο πλέον Vettel και ο Bottas στο +6 από τον Βρετανό. Πιο πίσω, οι μάχες δεν σταμάτησαν, ειδικά στο τέλος της Kemmel, το οποίο αποτέλεσε πολύ συχνό σημείο προσπέρασης, με την βοήθεια του DRS.

Στον 28ο γύρο, ο Magnussen ήταν στην 18η και τελευταία θέση, με τρομερά χαμηλό ρυθμό, σε αντίθεση με τον Grosjean ο οποίος ήταν στην 9η. Ανεβασμένες ήταν και οι Renault, στην 8η και 11η θέση, με τον Ricciardo και Hulkenberg αντίστοιχα. Ο Norris συνέχιζε τον μοναχικό του αγώνα (+28s από τον τέταρτο Bottas) στην πέμπτη θέση.

Τα ελαστικά φάνηκαν να λειτουργούν διαφορετικά για τον Hamilton και τον Vettel, με τον πρώτο να έχει μειώσει την διαφορά από τον δεύτερο μόλις στο μισό δευτερόλεπτο, ενώ ο Vettel είπε στους μηχανικούς της Ferrari ότι τα ελαστικά του δεν θα έφταναν μέχρι το τέλος του αγώνα και ότι ο Hamilton θα περάσει μπροστά με ευκολία. Και πάλι, η καλύτερη επίδοση της Ferrari στις ευθείες δυσκόλεψε τον Hamilton, αλλά τελικά πέρασε τον αβοήθητο Γερμανό στον 32ο γύρο, ναι, το μαντέψατε, στο τέλος της Kemmel.

Ο Vettel μπήκε και πάλι στα pits δυο γύρους μετά, βγαίνοντας πίσω από τον Bottas με ένα σετ χρησιμοποιημένων μαλακών, χωρίς να υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα για το βάθρο, μετά την απρόβλεπτη φθορά των ελαστικών για τα μονοθέσια της Ferrari. O Ricciardo δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Albon, αφού δεν είχε σταματήσει καθόλου για νεα ελαστικά μετά την πρώτη του επίσκεψη στα pits στον πρώτο γύρο και έτσι ο νέος οδηγός της Red Bull τον πέρασε εύκολα από την εξωτερική. Ο Βρετανός/Ταϋλανδός συνέχισε να κερδίζει θέσεις προς το τέλος του αγώνα και βρέθηκε στην 7η θέση στον 39ο γύρο. Η Haas δεν είχε την σωστή στρατηγική σήμερα και έτσι και ο Grosjean έχασε θέσεις και βρέθηκε στην 14η, με τον Magnussen αμέσως πίσω του.

Με τρεις γύρους όμως να απομένουν, η διαφορά Leclerc – Hamilton μειώθηκε στο +2.3, λόγω φθοράς των ελαστικών του πρώτου, αλλά και ύπαρξης traffic. Έτσι, οι δυο οδηγοί μονομάχησαν μέχρι το τέλος, αλλά ο Antonio Giovinazzi είχε έξοδο στον τελευταίο γύρο και κατέληξε στην μπαριέρα της Fagnes! Λίγο πιο μπροστά ο Lando Norris έμεινε λίγο αφότου συμπλήρωσε τον προτελευταίο γύρο, χάνοντας την πέμπτη θέση μέσα από τα χέρια του. Αυτή κατέληξε στον Alex Albon που έκανε ένα απίθανο προσπέρασμα στον Sergio Perez και ξεκίνησε την καριέρα του στην Red Bull με ένα θετικό αποτέλεσμα. Με τις κίτρινες σημαίες να ανεμίζουν, ο Charles Leclerc πήρε τελικώς χωρίς να απειληθεί την νίκη, με τους Hamilton και Bottas να συμπληρώνουν το βάθρο!

Αναλυτικά η κατάταξη σε λίγο!

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Εστίασε στα ελαστικά και όχι στο splistream ο Leclerc

Εστίασε στα ελαστικά και όχι στο splistream ο Leclerc

Next Article

Θα συνεχίσει να πιέζει για βελτίωση της ασφάλειας η FIA

Related Posts