Ο τεχνικός επικεφαλής της F1, Pat Symonds παραδέχτηκε ότι οι κανονισμοί του 2019 για τα αεροδυναμικά βοηθήματα ήταν μια λανθασμένη και βεβιασμένη κίνηση.
Η απλοποίηση των μπροστινών πτερυγών, προκειμένου τα μονοθέσια να μπορούν να ακολουθούν πιο εύκολα το ένα το άλλο, έγινε ώστε τα αποτελέσματά της να δείξουν εάν οι ριζικότερες αλλαγές του 2021 θα ήταν στο σωστό δρόμο.
Παρόλα αυτά, τα μονοθέσια δεν φάνηκαν να συμπεριφέρονται διαφορετικά από εκείνα του 2018.
Από το βήμα του Autosport International Show, o Symonds απάντησε σε ερώτηση σχετικά με το εάν οι υπεύθυνοι για τους κανονισμούς έμαθαν κάτι από την αλλαγή εκείνη, λέγοντας ότι:
«[Η αλλαγή αυτή] δεν βοήθησε όσο ήλπιζα στο να καταλήξουμε στους κανονισμούς του ’21. Έγινε με μια κάποια βιασύνη. Με την εύνοια της… ύστερης γνώσης, δεν θα είχα πραγματοποιήσει αυτή την αλλαγή.
«Όσον αφορά το τι επέφερε στο wake των μονοθεσίων, σε σχέση με το τι έχουμε κάνει για το ’21, είναι ελαχιστότατο. Μάλιστα, δεν τρέξαμε ποτέ προσομοίωση με τον ακριβή τύπο διαμόρφωσης ο οποίος προέκυπτε από τους κανονισμούς.
«Είχαμε κάνει πολλή έρευνα μέχρι να καταλήξουμε στους συγκεκριμένους κανονισμούς στα μέσα του 2018 και είχαμε ξεκινήσει να κατανοούμε κάποιες κρίσιμες περιοχές, αλλά δεν είχαμε τρέξει την διαμόρφωση που χρειαζόμασταν ώστε να βγάλουμε κάποιους κανονισμούς από αυτό.
«Επομένως θεωρώ ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει την όλη άσκηση λίγο καλύτερα. Δεν το θεωρώ όμως αυτό ως προηγούμενο για ό,τι έχουμε κάνει για το 2021.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify