Ο τεχνικός επικεφαλής της Mercedes, James Allison μίλησε για τις αλλαγές στη μονάδα ισχύος της φετινής W11, που έχουν σαφή αντίκτυπο στο αμάξωμά της.
Η Mercedes τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της με το DAS (Dual Axis System), το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει από το τιμόνι τη γωνία κάστερ στους εμπρός τροχούς.
Ωστόσο, οι πρωταθλητές έχουν εστιάσει στη βελτίωση κι εξέλιξη διάφορων τομέων του νέου τους μονοθέσιου, συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα.
Σε βίντεο που ανήρτησε στο κανάλι της στο YouTube η Mercedes, o James Allison έκανε ειδική μνεία στη συνεισφορά του Brixworth (του εργοστασίου που κατασκευάζει τους κινητήρες της Mercedes στην F1), τονίζοντας πως κατάφεραν να εξάγουν κι άλλη δύναμη μέσα από τη μονάδα ισχύος τους:
«Οι μηχανικοί μας έχουν καταφέρει να βρουν πολλή ιπποδύναμη από τη μονάδα ισχύος. Φέτος, έχουν καταφέρει να αναβαθμίσουν την δύναμη του κινητήρα.
«Και δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη. Έχουν καταφέρει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να βάλουν τα δυνατά τους και να μας δώσουν μία μονάδα ισχύος που ανοίγει κι άλλες δυνατότητες στον τομέα του σασί, ώστε να μπορούμε να εξελίξουμε περισσότερο το αεροδυναμικό κομμάτι.»
Ο Allison δεν παρέβλεψε να μιλήσει και για την αυξημένη αντοχή του κινητήρα των Γερμανών σε υψηλότερες θερμοκρασίες, κάτι που είχε αναφέρει και στην παρουσίαση της W11 ο Andy Cowell, επικεφαλής του τομέα της PU:
«Το γεγονός ότι μπορεί να δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλότερες θερμοκρασίες σημαίνει πως μπορούμε να έχουμε μικρότερα ψυγεία και να μπορούμε και πάλι να ψύχουμε το μονοθέσιο.
«Είναι κι ένας από τους λόγους που το μονοθέσιο είναι πιο λεπτό από εκείνα των περασμένων ετών.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify