Το ΠΣΜΑ τάσσεται υπέρ της FIA στο θέμα με τη Ferrari

CIRCUIT DE BARCELONA-CATALUNYA, SPAIN – FEBRUARY 28: Charles Leclerc, Ferrari SF1000 during the Barcelona February testing II at Circuit de Barcelona-Catalunya on February 28, 2020 in Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain. (Photo by Glenn Dunbar / LAT Images)

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκινήτου Αθλητισμού τάσσεται υπέρ της απόφασης της FIA να έρθει σε ιδιωτική συμφωνία με τη Ferrari για το θέμα του κινητήρα της.

Ο συμβιβασμός στον οποίον ήρθαν FIA και Ferrari με αφορμή τη μονάδα ισχύος των Ιταλών και την αδυναμία της Ομοσπονδίας να αποδείξει αν όντως τελικά παρανομούσαν, έχει γίνει το μεγάλο ζήτημα των ημερών, πριν την έναρξη της σεζόν (13-15 Μαρτίου στην Αυστραλία).

Η άμεση αντίδραση των υπόλοιπων ομάδων είναι να ζητήσουν περαιτέρω διευκρινίσεις, με την Ομοσπονδία να απαντά, εξηγώντας πως είχε κάθε δικαίωμα να δράσει όπως έδρασε.

Τώρα, το ΠΣΜΑ ήρθε να επικροτήσει -ως αναμενόταν- τη στάση της FIA, ρίχνοντας και τα βέλη του προς την «ομάδα των επτά»:

«Το Συμβούλιο εξέφρασε την ομόφωνη στήριξή του στον Πρόεδρο της FIA και το Τεχνικό Τμήμα της FIA σχετικά με τη συνολική διαχείριση της κατάστασης, και καταδικάζει οποιαδήποτε σχόλια υποβαθμίζουν την φήμη και την εικόνα της FIA και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1.»

Αύξηση στο βάρος των μονοθέσιων και αλλαγές για λόγους ασφαλείας ενόψει 2021

Τα μονοθέσια του 2021 θα είναι πιο βαριά κατά 7 κιλά σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν για τη νέα γενιά, όπως ανακοίνωσε το ΠΣΜΑ, για να γίνουν ορισμένες αλλαγές με γνώμονα την ασφάλεια, μετά το τραγικό δυστύχημα του Anthoine Hubert πέρυσι στο Σπα.

Συγκεκριμένα, έγιναν μετατροπές στο εμπρός, πίσω και πλάγιο μέρος για καλύτερη απορρόφηση της ενέργειας σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ αλλαγές θα γίνουν και στον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται τα crash tests από τη νέα χρονιά.

Άρεται η απαγόρευση για την αλλαγή σχεδιασμού στο κράνος εντός της σεζόν

Παράλληλα, αποφασίστηκε να αρθεί ο κανονισμός που απαγόρευε σε έναν οδηγό να αλλάζει πάνω από δύο φορές τον σχεδιασμό του κράνους του.

Ο εν λόγω κανονισμός είχε θεσπιστεί προ 5ετίας, όταν ακόμα τα κράνη έπαιζαν σημαίνοντα ρόλο στην αναγνώριση ενός οδηγού από την πίστα ή την τηλεόραση. Τώρα πια με το halo, αυτόν τον ρόλο παίζει το μεγάλο νούμερο στο ρύγχος και στο κάλυμμα του κινητήρα.

Αυτό θα επιτρέψει πια σε οδηγούς όπως ο Sebastian Vettel να αλλάζουν συχνά τον χρωματισμό των κρανών τους, ώστε να «εκφράζονται» χωρίς να χρειάζεται να πληρώνουν πρόστιμα στην Ομοσπονδία.

Ειδική ομάδα θα αξιολογεί την κατάσταση με τον κορονοϊό

Τέλος, το ΠΣΜΑ ανακοίνωσε τη σύσταση ενός ειδικού ‘Crisis Cell’, δηλαδή μίας ομάδας ανθρώπων που θα αξιολογεί καθημερινά την κατάσταση του κορονοϊού, με στόχο να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές -αν χρειαστεί- στα προγράμματα των εκάστοτε πρωταθλημάτων που βρίσκονται υπό την αιγίδα της FIA.

Ήδη έχουν αναβληθεί/ακυρωθεί οι κάτωθι αγώνες:

Ημερομηνία Πρωτάθλημα Αγώνας Τοποθεσία Χώρα
6-8 Μαρτίου MotoGP Grand Prix Κατάρ Losail International Circuit Κατάρ
13-15 Μαρτίου World Superbikes Κατάρ Losail International Circuit Κατάρ
21 Μαρτίου Formula E Sanya EPrix Sanya Κίνα
20-22 Μαρτίου MotoGP Grand Prix Ταϊλάνδης Buriram International Circuit Ταϊλάνδη
4 Απριλίου Formula E Rome Eprix Ρώμη Ιταλία
17-19 Απριλίου Formula 1 Grand Prix Κίνας Shanghai International Circuit Κίνα

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

The F1 Daily Show #21: Επιστολή-κεραυνός των ομάδων προς τη FIA για τη Ferrari

Next Article

MotoGP: Εν αμφιβόλω και το GP ΗΠΑ εξαιτίας του κορονοϊού

Related Posts