Οι ομάδες της Formula 1 συμφώνησαν τυπικά σε ένα όριο για τους μισθούς των οδηγών (salary cap) το οποίο θα ανέρχεται στα 30 εκατομμύρια δολλάρια και θα επιβληθεί από το 2023.
Το ποσό θα καλύπτει τους μισθούς και των δύο κύριων οδηγών, ενώ υπάρχουν και σκέψεις να θεσπιστεί αντίστοιχο όριο και για τους συνολικούς μισθούς των κορυφαίων τριών στελεχών κάθε ομάδας. Συνήθως αυτοί είναι ο διευθυντής της ομάδας, ο επικεφαλής των τεχνικών θεμάτων και ο επικεφαλής ανάπτυξης κάποιου υποτμήματος του μονοθεσίου.
Το μέτρο αυτό έρχεται να προστεθεί σε εκείνο των $145 εκατομυρίων που θα περιορίζει τον προϋπολογισμών των ομάδων γενικότερα, σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα κόστη που καλούνται αυτές να καλύψουν.
Το πλάνο συζητήθηκε και ψηφίστηκε την περασμένη Δευτέρα στην Επιτροπή της F1, με όλους τους επικεφαλής των ομάδων να είναι υποστηρικτικοί. Πλέον θα πρέπει να μπουν οι λεπτομέρειες ώστε να περάσει από την έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Το ενδιαφέρον είναι ότι όποιο συμβόλαιο υπογραφεί πριν την εισαγωγή του salary cap, δεν θα υπόκειται στον περιορισμό, αφήνοντας έτσι δύο σεζόν (2021, 2022) όπου οι ομάδες μπορούν να υπογράψουν πολυετή και πολύκερδα συμβόλαια με οδηγούς, αποφεύγοντας το cap.
O επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, είχε προτείνει την ένταξη ενός τέτοιου μέτρου το 2024 αντί του 2023, αλλά παραμένει θετικός απέναντί του, δηλώνοντας ότι εφόσον θα θεσπιστεί budget cap, θα πρέπει να υπάρξει και salary cap όσον αφορά τους οδηγούς, όμως θα πρέπει να γίνει προσεκτικά ώστε να μην δυσαρεστηθούν οι υπεραστέρες του πρωταθλήματος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify